Fitness Seller

Weightgainerpakket / wheyshakes

Derkk

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
92kg
Hallo allemaal,

Ik ben er een tijd uit geweest en ik wil het trainen weer fanatiek oppakken. Ik zou mezelf als een hardgainer bestempelen (misschien van belang). Ik heb een goed schema opgesteld met veel compound. Ook ben ik bezig geweest met voeding(schema), daar ben ik ook redelijk uitgekomen.
Vroeger heb ik een tijd een weightgainer gebruikt, dat werkte voor mij prima (denk ik). Als aanvulling op mijn voeding wil ik graag een weightgainer op wheyshake gebruiken, puur om het aankomen wat te 'boosten'.
Natuurlijk weet ik dat goede voeding de basis is, maar naar mijn idee helpt dat me om toch iets sneller te gainen.

Doel voor mij is om binnen een maand +/- 4 kg aan te komen, best een pittige opgave!

Wat lijkt jullie, na mij verhaal gelezen te hebben, geschikt?

http://www.bodystore.nl/vragen/weightgainbeginners.html (+creatine)

of

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/

Bedankt!

Hallo allemaal,

Ik ben er een tijd uit geweest en ik wil het trainen weer fanatiek oppakken. Ik zou mezelf als een hardgainer bestempelen (misschien van belang). Ik heb een goed schema opgesteld met veel compound. Ook ben ik bezig geweest met voeding(schema), daar ben ik ook redelijk uitgekomen.
Vroeger heb ik een tijd een weightgainer gebruikt, dat werkte voor mij prima (denk ik). Als aanvulling op mijn voeding wil ik graag een weightgainer op wheyshake gebruiken, puur om het aankomen wat te 'boosten'.
Natuurlijk weet ik dat goede voeding de basis is, maar naar mijn idee helpt dat me om toch iets sneller te gainen.

Doel voor mij is om binnen een maand +/- 4 kg aan te komen, best een pittige opgave!

of

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection/

Bedankt!

Is je doel 3.85kg vet in een maand aanzetten?
Weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren.. Je komt over alsof je enorm weinig verstand hebt van voeding en de effecten van goede voeding + bb.
Whey om 'extra hard' te gainen? Als je genoeg eiwitten binnen krijgt heb je geen whey nodig. 81kg bij 1.90 en 7%? (lol), train en eet je al lang op een goede manier? Anders ben je wss helemaal geen hardgainer/ecto

• Topic Starter Topic Starter
Is je doel 3.85kg vet in een maand aanzetten?
Weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren.. Je komt over alsof je enorm weinig verstand hebt van voeding en de effecten van goede voeding + bb.
Whey om 'extra hard' te gainen? Als je genoeg eiwitten binnen krijgt heb je geen whey nodig. 81kg bij 1.90 en 7%? (lol), train en eet je al lang op een goede manier? Anders ben je wss helemaal geen hardgainer/ecto

Nee, 4kg spier, maar mag ook best wat vet hoor. Ik heb inderdaad weinig verstand van alles, maar daarom ben ik ook op een forum als deze en daarom stel ik ook dit soort vragen.
Ik ga nu net weer opstarten met trainen, heb er ongeveer een half jaar uit gelegen. Ik wil meteen lekker op gang komen, dus daarom misschien met wat hulp van supplementen.

Ik weet uit vroegere ervaring dat ik soms wat moeite heb met genoeg (en precies goed) te eten. Heb een druk leven met lange studiedagen...

Nee, 4kg spier, maar mag ook best wat vet hoor. Ik heb inderdaad weinig verstand van alles, maar daarom ben ik ook op een forum als deze en daarom stel ik ook dit soort vragen.
Ik ga nu net weer opstarten met trainen, heb er ongeveer een half jaar uit gelegen. Ik wil meteen lekker op gang komen, dus daarom misschien met wat hulp van supplementen.

Ik weet uit vroegere ervaring dat ik soms wat moeite heb met genoeg (en precies goed) te eten. Heb een druk leven met lange studiedagen...

Ok, 4kg is absoluut niet realistisch. Je kan ~8-10kg spiermassa verwachten als je goed traint en eet in het eerste jaar. Voor bodybuilding moet je je training, rust en vooral voeding goed op orde hebben. Dat betekend dus consistent dag in dag uit je voeding op orde hebben.
Weightgainers zijn helemaal niet nodig en op jouw gewicht waarschijnlijk geldverspilling (denk niet dat je een hardgainer bent op 81kg, wat is je eerdere trainingservaring?).

Doe zelf onderzoek, kijk rond op het forum, lees. Anderen gaan niet voor je naar de sportschool, stoppen geen eten door je strot en gaan je ook niet alle informatie voorkauwen.

Normaal reageer ik niet zo 'ongevoelig' maar jij hebt nog erg veel te leren en ik ben ervan overtuigd dat weightgainers (voor jou) geldverspilling zijn. Supplementen gaan je ook geen massa brengen, voeding, training en rust zijn 98% van het totaal plaatje.

Oke bedankt, hier kan ik wat mee ;)!

Ik heb in het verleden ongeveer 8 maanden serieus getraind en het Stronglifts 5x5 programma gevolgd, ben toen aangekomen van 75kg naar 83kg, toen een ontsteking gekregen en in 3 weken afgevallen naar 73kg... Uiteindelijk wel weer teruggekomen op 80kg, maar dit zonder training, gewoon met normaal eten (dus niet echt spiermassa gekweekt).

Ik ga het denk ik maar beginnen met degelijke training en voeding, in de toekomst zie ik het dan wel weer.

Ben het volledig eens met Originele naam!

Weightgainers zijn een leuke snelle aanvulling.

(ik geef je even mijn vb)

Ik werk tot 's avonds laat en train smorgens vroeg. Nu heb ik geen tijd/zin om 2 uur voor het trainen op te staan en een degelijke maaltijd klaar te maken. Dus ik neem dan weightgainer (http://www.sportfood.nl/raw-iron-professional-weightgainer/) met 300 ml en 1 banaan erdoor.

Nu als ik jou verhaal lees zou ik hier nog niet aan beginnen.

Whey kan nooit kwaad als aanvulling, maar zoals originele naam zegt; als je dit uit je voeding kan halen is het niet nodig! Kijk eens goed naar je voeding, en als je daarin merkt dat er aanvullingen nodig zijn kan je naar supps gaan kijken.

Schrijf eens op wat je ongeveer dagelijks binnenkrijgt aan vet, eiwit, kcal,... je zal ervan verschieten als je dit op papier zet! Even wat fine-tunen en je hebt een goed schema!

Succes!

Hallo allemaal,

of

Bedankt!

Lees eerst eens de sticky's op dit forum, en een hoop van je vragen zullen beantwoord worden...

Bedankt allemaal. Het kan denk ik ook geen kwaad om het in de eerste instantie uit gewone voeding te halen.
Supplementen zijn best duur als ik zo rond kijk (arme student ;)).
Ik ga eens even een goed voedingsschema opstellen!

Vrijwel iedereen heeft hier een druk leven en lange studiedagen, en zoveel tijd kost een goed voedingsschema niet. Sterker nog, als je eenmaal een goed voedingsschema hebt bespaart het je zelfs tijd. Weightgainers zijn onzin en geldtrekkerij, wat je nodig hebt is gewoon standaard voeding zoals kwark, eieren, olijfolie, melk, brinta, noem maar op. Whey proteine is daarintegen wel aan te raden, prijs valt relatief nog best mee en het is makkelijk, goed en lekker. En 4kg op 1 maand bijkomen is niet echt slim, dat zal wel voor een groot deel uit vet bestaan. Gok eens op een halve/hele kilo per maand, afhankelijk van hoelang je al traint.

Terug
Naar boven