MuscleMeat

Weightgainers

FritsFluitketel

Cool Novice
Waardering
1
Ben op het moment 76kg bij 1.88m. M'n doel is volgend jaar kerst 90kg wegen.

Hard trainen, goed vreten natuurlijk :)

Dit wil ik ondersteunen dmv een weightgainer. Er zijn echter zoveel weightgainers op de markt, welke raden jullie aan voor een hardgainer? :)

hey

Ben op het moment 76kg bij 1.88m. M'n doel is volgend jaar kerst 90kg wegen.

Hard trainen, goed vreten natuurlijk :)

Dit wil ik ondersteunen dmv een weightgainer. Er zijn echter zoveel weightgainers op de markt, welke raden jullie aan voor een hardgainer? :)

de meeste zullen aanraden van XXL nutrition Complex Carb Gainer.
Ik heb er zelf geen ervaring mee,maar velen zullen mijn mening delen dat deze carb gainer het beste is voor een goede prijs

Zijn de laatste weken al zoveel topics voorbij gekomen omtrent wg's. Zoek even via de search-functie en je zal je antwoordt wel ergens terugvinden.

Heb zelf geen ervaring met WG, maar betaal in elk geval niet meer dan €12 per kilo !

Universal - Real Gains.
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Als je van Amerika bestelt toch:D

Neem pers. altijd lean gainer van interactieve nutrition, verhouding carbs en eiwitten zijn ergggggg goed, van die andere gainer kom ik vetter

ik zou een lean gainer nemen inplaats van weightgainers omdat je dan minder aan vet kan bijkomen succes

Die van BSN is heerlijk!!

Maar die van XXL heb ik wel liever.
Word al snel te vet van WG's, en dan is die van XXL wat geschikter vanwege zijn samenstelling.

Vergelijk ze maar eens...

Mammoth 2500 helpt me altijd goed vooruit. Ben momenteel bezig aan men 4de emmer in totaal :p

Terug
Naar boven