Fitness Seller

weinig zaad

cpvianen

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Hallo, ik ben nu 6 weken bezig met testo en nu begonnen met sust, alleen heb ik een zaadproductie van bijna niets??? hebben meer mensen dat probleem?

M.a.w. er komt niets uit?

Ik heb het ook een stuk minder wanneer ik ON ben en wat er uitkomt lijkt wel appelstroop :D

Hou de ballen op formaat met HCG IN de kuur.
Meer kan je niet doen denk ik.

Ik heb nog geen zaad :D

geen last van

na 6 weken ON krimpen je ballen nog niet...
mischien ruk je te veel ?

Dat kan wel zo zijn maar uit ervaring merk ik ook dat mijn zaad kwantiteit veel minder is.
En als ik HCG zet en dan daarna mijn nakuur , binnen een paar weken is het een beker vol.

Laatst bewerkt:
Wat verwacht je precies van sust dan..?
Je gaat er geen auto's van optillen ofzo..

Hcg zorgt voor mimic van LH, beter zet je er ook HMG bij. Ga daar volgende week mee starten. Dat zorgtvoor mimic FSH wat voor je spermaproductie zorgt. Hmg 25 iu 3x pw samen met 500-1000 iu hcg

als je testo al gebruikt heeft het toch geen nut om sust erbij te gebruiken of heb ik het mis?

Kan wel, maar ik zou persoonlijk korte esters bij korte esters houden, en lange esters bij lange esters eventueel als kickstart korte esters gebruiken.

In sust zitten ook lange esters maar ook korte esters dus mijn advies is om sust niet te combineren met test e hoewel dit zeker mogelijk is.

Maar goed ieder zijn ding er zijn er zat die dit wel doen.

Laatst bewerkt:
Hcg zorgt voor mimic van LH, beter zet je er ook HMG bij. Ga daar volgende week mee starten. Dat zorgtvoor mimic FSH wat voor je spermaproductie zorgt. Hmg 25 iu 3x pw samen met 500-1000 iu hcg

Hmg was dat niet bijna de zelfde overeenkomst als hcg,en heb het hier en daar opgevangen dat het niet zeer geschikt is voor en bodybuilder.
Ik weet het niet allemaal met die peptides.

Nee juist niet hetzelfde. Om een goede testikel dikte en volume te hebben,heb je eigenlijk FSH nodig,geen LH.HCG is ip zwakker dan HMG. Ze dienen samen gebruikt te worden.

Terug
Naar boven