XXL Nutrition

weinig zaad

Nee juist niet hetzelfde. Om een goede testikel dikte en volume te hebben,heb je eigenlijk FSH nodig,geen LH.HCG is ip zwakker dan HMG. Ze dienen samen gebruikt te worden.

Ik meende dat ik dat gelezen had op ami board,maar die praten toch van alles door elkaar daar,ik kloot niet teveel met die hcg,laat maar krimpen ,later toch weer op normaale groote.

maar dat duurt weer even voordat het weer een normaal volume heeft wat naderhand negatief kan zijn voor je herstel.

• Topic Starter Topic Starter
als je "testosteron">testo al gebruikt heeft het toch geen nut om sust erbij te gebruiken of heb ik het mis?
Even korte uitleg: Ik had een kuur met cidoteston 500 mg week 1t/m 3 en 3 t/m 6 750 mg maar er gebeurde vrij weinig tot niets, dus deze heb ik na 6 weken stopgezet en ben over gestapt naar 500 mg sust week 7 en nu 750 mg p/w
Ik merk alleen wel dat ik nu last van mijn schouder krijg!!!! ik injecteer in mijn bovenarm.

Even korte uitleg: Ik had een kuur met cidoteston 500 mg week 1t/m 3 en 3 t/m 6 750 mg maar er gebeurde vrij weinig tot niets, dus deze heb ik na 6 weken stopgezet en ben over gestapt naar 500 mg sust week 7 en nu 750 mg p/w
Ik merk alleen wel dat ik nu last van mijn schouder krijg!!!! ik injecteer in mijn bovenarm.
waarom injecteer je niet gewoon in je been of reet dan

Wat heeft dit met hoeveelheid ejeculaat te maken ???

is er nog een andere naam voor dat HMG? ik ken het niet, maar het lijkt me een heel interessant produkt....

Zaadproductie heeft met FSH te maken.Steroiden verminderen de productie.
Dit kan niet gestimuleerd worden met hcg omdat hcg LH imiteert.
Dit hersteld na je kuur zolang je sertolicellen niet beschadigd zijn.

---------- Toegevoegd om 00:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:35 ----------

Nee juist niet hetzelfde. Om een goede testikel dikte en volume te hebben,heb je eigenlijk FSH nodig,geen LH.HCG is ip zwakker dan HMG. Ze dienen samen gebruikt te worden.

Klopt dus,zie t nu pas.
Beste is dus beiden producten om de leydig en sertolicellen op formaat te houden.

---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:37 ----------

na 6 weken ON krimpen je ballen nog niet...
mischien ruk je te veel ?

Hangt van soort product af,dosering en ook gevoeligheid van lichaam wat vordert bij het gebruik

Laatst bewerkt:
zeker nog niet gekuurt

bij mij zijn ze na de eerst inject al na paar dagen kleiner als normaal

ben sinds een jaar of 3-4 zo goed als permanent ON, daarvoor rond 20 jaar elk jaar 1k of 2 kuurtjes ... ;)

HCG word van veel mensen overbodig genomen, vooral bij kuurtjes van 12-16 weken ....

zelf neem ik elke 6 maanden "maar" 5000iu verdeeld over 10 x 500iu eod, dat is meer als genoeg.... (voor mij dan ;) )

hcg is dat pregnyl?

ok thx

amaai 3 a 4 jaar bijna permanent on zijn
kwist niet dat dat mogelijk was.krijg je geen last van sides dan?

ben sinds een jaar of 3-4 zo goed als permanent ON, daarvoor rond 20 jaar elk jaar 1k of 2 kuurtjes ... ;)

HCG word van veel mensen overbodig genomen, vooral bij kuurtjes van 12-16 weken ....

zelf neem ik elke 6 maanden "maar" 5000iu verdeeld over 10 x 500iu eod, dat is meer als genoeg.... (voor mij dan ;) )

het ziet er eerder uit dat jij een "speciale" bent....tussen derde en vijfde week is er bij de meeste mensen toch een terugval in de grootte van de testes hoor

en terug op grootte brengen na de kuur, hangt (inmijn ervaring) sterk af van het product waar je mee gekuurd hebt. (deca is t slechtste wat ik tot hier toe gehad heb in dat verband)

Ik had ook last van minder zaadproductie. Sinds ik proviron laat meelopen is het bij mij veel beter en atrofeer ook veel minder.

Hoe ben je er zo achter gekomen ?
je spuit mensen altijd onder ofsjo en het werd minder ???

Laatst bewerkt:
ok thx

amaai 3 a 4 jaar bijna permanent on zijn
kwist niet dat dat mogelijk was.krijg je geen last van sides dan?

tuurlijk krijgt men "last" van sides... jij niet dan ?

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

het ziet er eerder uit dat jij een "speciale" bent....tussen derde en vijfde week is er bij de meeste mensen toch een terugval in de grootte van de testes hoor

en terug op grootte brengen na de kuur, hangt (inmijn ervaring) sterk af van het product waar je mee gekuurd hebt. (deca-durabolin>deca is t slechtste wat ik tot hier toe gehad heb in dat verband)

heb vroeger nooit hcg genomen, maar ook nooit veel langer als 20 weken gekuurd per keer, mijn ballen zijn daarna altijd weer op normale maat gekomen na een paar maanden off te zijn.
Mijn mening is dat hcg overbodig is, maar,
bij permanent ON of kuurtjes langer als 6 maanden word het dan wel een heel ander verhaal.

tuurlijk krijgt men "last" van sides... jij niet dan ?

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

heb vroeger nooit hcg genomen, maar ook nooit veel langer als 20 weken gekuurd per keer, mijn ballen zijn daarna altijd weer op normale maat gekomen na een paar maanden off te zijn.
Mijn mening is dat hcg overbodig is, maar,
bij permanent ON of kuurtjes langer als 6 maanden word het dan wel een heel ander verhaal.

wat een 1980 gedachte....komt vanzelf weer goed,ja nogal wiedes,na maanden on te zijn is het gewoon slecht om met 1nmol/l op te sarten

Terug
Naar boven