Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sja geen idee kerel, goede vraag, maar goed jij hebt er verstand van, wat denk je zelf?Sergeant zei:K heb opzich wel redelijk wat verstand van BB ik ben geen n00b ofzo..
Maar ik heb 1 vraag, als je bb'ers als Swarzenegger e.d en die mister universe mannekes, is dat nou bereikt door natural training of door Anabole Steroiden..??
Dat vraag ik me nou altijd al af..??
Sergeant zei:K heb opzich wel redelijk wat verstand van BB ik ben geen n00b ofzo..
Maar ik heb 1 vraag, als je bb'ers als Swarzenegger e.d en die mister universe mannekes, is dat nou bereikt door natural training of door Anabole Steroiden..??
Dat vraag ik me nou altijd al af..??

Sergeant zei:Jezus kan er ook normaal gereageerd worden dit is een gewone vraag, en ik twijfelde of het wel of geen aas zijn, want de 1 zei wel, de andere zei weer niet, ga zo maar door, dus ik dacht wat is een betere plek dan dit om het hier te vragen...ik train al zeker 3maanden, en ik weet egt wel waar ik mee bezig ben en alles, ook met voedselschema's e.d..dus waarom hierom gelache word is egt belachelijk vind ik...![]()
Sergeant zei:dus waarom hierom gelache word is egt belachelijk vind ik...![]()
Sergeant zei:ik train al zeker 3maanden, en ik weet egt wel waar ik mee bezig ben en alles, ook met voedselschema's e.d..dus waarom hierom gelache word is egt belachelijk vind ik...![]()
Yzord zei:Dude, doe niet zo onnozel. Je weet er helemaal niks vanaf.
inVorm zei: