XXL Nutrition

Wel of geen AAS..??

ja sergeant! dat komt gewoon door de boterhammen met pindakaas en melk.
hehehehe

:roflol: die antwoorden allemaal...

ontopic:

Arnold was vrij open over zn HMB gebruik....maar op zn sint. Jan'skruid ging ie heel hard..

Sergeant zei:
K heb opzich wel redelijk wat verstand van BB ik ben geen n00b ofzo..

Maar ik heb 1 vraag, als je bb'ers als Swarzenegger e.d en die mister universe mannekes, is dat nou bereikt door natural training of door Anabole Steroiden..??
Dat vraag ik me nou altijd al af..??
Sja geen idee kerel, goede vraag, maar goed jij hebt er verstand van, wat denk je zelf?

Sergeant zei:
K heb opzich wel redelijk wat verstand van BB ik ben geen n00b ofzo..

Maar ik heb 1 vraag, als je bb'ers als Swarzenegger e.d en die mister universe mannekes, is dat nou bereikt door natural training of door Anabole Steroiden..??
Dat vraag ik me nou altijd al af..??
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????:tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :slap: :slap: :slap: :slap: :stupid: :spaz: :spaz: :spaz: :spaz: :spaz: :spaz:

^^daarmee zeg ik veel tomaten en vis eten

k ben wel benieuwd hoe lang je traint enzo, maar goed

k moest denken aan ' thank god for strength, 100% natural strength' van Coleman en de beweringen van Gustav Badell. LMAO

Veel mannetjes uit die tijd (Schwarzenegger, Columbo, Katz, Weller) zien er een beetje opgebruikt uit. Wel grappig om te zien is dat Louie Ferrigno er nog behoorlijk goed uitziet. Zane is geloof ik ook nog steeds in een goede shape (voor z'n leeftijd helemaal)

maar zo groot wordt je nooit zonder 'hulpmiddelen' als clen, IGF, test, tren dianabol. Maar ook met deze middelen is het een kwestie van snoeihard trainen, super goed eten en rusten.

• Topic Starter Topic Starter
Jezus kan er ook normaal gereageerd worden dit is een gewone vraag, en ik twijfelde of het wel of geen aas zijn, want de 1 zei wel, de andere zei weer niet, ga zo maar door, dus ik dacht wat is een betere plek dan dit om het hier te vragen...ik train al zeker 3maanden, en ik weet egt wel waar ik mee bezig ben en alles, ook met voedselschema's e.d..dus waarom hierom gelache word is egt belachelijk vind ik...:grumble:

Sergeant zei:
Jezus kan er ook normaal gereageerd worden dit is een gewone vraag, en ik twijfelde of het wel of geen aas zijn, want de 1 zei wel, de andere zei weer niet, ga zo maar door, dus ik dacht wat is een betere plek dan dit om het hier te vragen...ik train al zeker 3maanden, en ik weet egt wel waar ik mee bezig ben en alles, ook met voedselschema's e.d..dus waarom hierom gelache word is egt belachelijk vind ik...:grumble:

3 maand wauuww ,je moest al lang begonnen zijn met AS:D

Sergeant zei:
ik train al zeker 3maanden, en ik weet egt wel waar ik mee bezig ben en alles, ook met voedselschema's e.d..dus waarom hierom gelache word is egt belachelijk vind ik...:grumble:

Dude, doe niet zo onnozel. Je weet er helemaal niks vanaf.

Slotje?? Beter moven naar gare hanenhok...

Terug
Naar boven