Fitness Seller

wel of geen blijfend letsel van trenbolone hoest?

dicki

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Dat is dus mijn vraag, herstellen je longen dan weer volledig, of hou je altijd wel iets van schade over? aan je longblaasjes.
Ik weet dat het meestal met een kwatier over is maar wat doed het op termijn?

Ik hoop het niet, heb het behoorlijk vaak.
Vooral van de acetate versie.

• Topic Starter Topic Starter
volgens mij is hier ook weinig over bekend, maar lijkt me toch wel belangrijk.
:)

het lijkt mij stug dat je in staat bent je longen kapot te hoesten.

de longen kunnen wel tegen een stootje, ze staan immers ook in direct contact met de buitenlucht met alle verontreinigingen en stof en andere troep.

Die troep komt niett in je longen hoor... daar heb je je neusharen en slijmvliezen voor...

En je kan er een longembolie van oplopen toch?

Die troep komt niett in je longen hoor... daar heb je je neusharen en slijmvliezen voor...

En je kan er een longembolie van oplopen toch?

We hebben het hier niet over Tren snuiven hoor:D
Maar bekent is dat als je een bloedvat of ader raakt dat het een heftige reactie geeft aan de longen.

Ps ik vind het trouwens wel een goede vraag van topicstarter en ben ook wel benieuwd naar evt schade op termijn.

Dat is dus mijn vraag, herstellen je longen dan weer volledig, of hou je altijd wel iets van schade over? aan je longblaasjes.
Ik weet dat het meestal met een kwatier over is maar wat doed het op termijn?

een kwartier??

ik heb al van jongens gehoort dat ze soms 2 tot 3 dagen lopen te hoesten...

maar dat zou ik graag bijnemen dat beetje hoesten in plaats vand e groei die ik krijg :D

2 tot 3 dage? dan zit er iets anders niet goed lijkt me...duurt bij mij ook altijd kwartier...

• Topic Starter Topic Starter
thanks people hier heb ik wat aan allemaal een beetje carma voor niks alstu>>>>>>>>>>>:D

nou,ik heb dit op het net gevonden:

Tevens bestaat er het risico dat je bij het injecteren een ader raakt waardoor de oplossing in het bloedvat terechtkomt. Indien deze oplossing olie bevat (zoals het merendeel van de steroïden) loop je het risico dat een deel van je longen hierdoor afsterft. De olie waarin de anabolen zijn opgelost, blokkeert namelijk de kleinere longaderen. In extreme gevallen kunnen kransslagaderen of grotere longaderen geblokkeerd worden met een hartinfarct of longembolie (verstopping) als gevolg.
Bij mensen die zich telkens op dezelfde plek injecteren bestaat tevens de kans dat er een grote harde ontsteking ontstaat. Het delen van dezelfde naald door meerdere gebruikers brengt het risico op ziekten en virussen met zich mee (denk aan HIV).

Tevens bestaat er het risico dat je bij het injecteren een ader raakt waardoor de oplossing in het bloedvat terechtkomt. Indien deze oplossing olie bevat (zoals het merendeel van de steroïden) loop je het risico dat een deel van je longen hierdoor afsterft. De olie waarin de anabolen zijn opgelost, blokkeert namelijk de kleinere longaderen. In extreme gevallen kunnen kransslagaderen of grotere longaderen geblokkeerd worden met een hartinfarct of longembolie (verstopping) als gevolg.
Bij mensen die zich telkens op dezelfde plek injecteren bestaat tevens de kans dat er een grote harde ontsteking ontstaat. Het delen van dezelfde naald door meerdere gebruikers brengt het risico op ziekten en virussen met zich mee (denk aan HIV).

zegt nix over tren-hoest...en ja alles wat je injecteert in bloedbaan gaan door de long-haarvaten....

Laatst bewerkt:
nee dat niet maar wel dat je blijvende letsel van kunt krijgen!!!

hoeveel liter moet je daarvoor dan injecteren :rolleyes:

Sorry dat staat er ook niet bij.:)
maar als ik het tegen kom zal ik het erbij zetten!

Toen ik de tekst las wist ik meteen waar het vandaan komt...

ANTI-DOPING AUTORITEIT NEDERLAND (NeCeDo)

:rolleyes:

De kans dat je longen afsterven is vrijwel nihil met de hoeveelheden die gezet worden. Echt absolute onzin IMO.

Idd ik ook. OOk de laatste 2 zinnen:D zeer opvallend!

ik heb het niet daar vandaan!!maar goed als jullie het kunnen vinden op die site is het knap!!:)

Terug
Naar boven