AndroidHealthClinic

Wel of niet...PLEASE..advies gevraagd!

DoLe

Novice
Waardering
0
Hoi allemaal, Hier een hulp/advies oproep van een 40 jarige 'jongetje'uit Schiedam. Ik ben inmiddels zo'n dikke 20jr full-time sportinstructeur...en heb de (be)nodige opleidingen daarvoor dan ook gevolgd. Verschillende vormen van vechtsport heb ik altijd gecombineerd met fitness en kan denk ik stellen dat ik naast een theoretische achtergrond ook op praktisch gebied op een redelijk niveau zit (mbt tot krachttraining).

Ik ben momenteel aan het trainen om in juli een marathon te lopen maar loop al vanaf afgelopen april te tobben met klachten vm rechterknie. Na verschillende tests en sport arts-fysio bezoeken is de uitkomst dat ik te weinig kracht in mijn benen en dan met name de hamstrings heb. Squat - lunches...ed in combi met stabilisatie oef staat in het vooruitzicht.

Deze specifieke training komt op mijn loopschema....dat momenteel op 3x pw 60 tot 90 min bevat en over een paar weken naar de 2 uur per training en ipv 3 naar de 4x per week zal gaan.

Lang verhaal maar om een goed beeld te krijgen wel zo handig.....

De VRAAG... Zou ik in mijn geval baat kunnen hebben bij een bepaald middel...zodat mijn spierkracht sneller toeneemt en ik tegelijk mijn looptraining kan blijven volgen. Uitstellen van de marathon is eigenlijk geen optie om verschillende redenen die ik best wil vertellen maar niet gelijk in een open forum!:D

Hopelijk zijn er wat /ervarings-deskundigen die mij op weg kunnen helpen!

Gr, DoLe

Waar doel je op? Steroiden of creatine misschien?

gezien het sub-forum waarin de TS post gaat het om AS

Oeps niet gezien. Dan bemoei ik me er verder niet mee, heb ik geen verstand van.

Geen aas denk ik, zou niet weten wat je zou kunnen helpen....

Epo??

epo voor kracht? denk t niet.

mss boldenone (ook leuk voor je conditie)

een "dikke 20 jaar fulltime sportinstructeur" zonder ervaring in suplementen of aas. Tijd voor een ander baantje mischien?

epo voor kracht? denk t niet.

mss boldenone (ook leuk voor je conditie)

Oww, voor kracht:o

Nog steeds geen idee.
Waarom worden die dingen niet besproken op fora voor wielrenners en andere renners??

Waarom komen al die gasten hier?
Daar zijn ze toch ook anoniem?

Oww, voor kracht:o

Nog steeds geen idee.
Waarom worden die dingen niet besproken op fora voor wielrenners en andere renners??

Waarom komen al die gasten hier?
Daar zijn ze toch ook anoniem?

idd, ik zou duursporters doorverwijzen naar CEM.
daar zitten wat slimme lui op dat vlak!
interessant om mee te lezen, maar lastig om te volgen trouwens :D

nu hebben we eindelijk iemand die alles wat er natuurlijk mogelijk is eruit heeft gehaald 20 jr natural, en ga we hem nog afkraken

Hij begint zich pas te interesseren in aas na 20 jr trainen, hier gaan ze te gebruiken als ze 20 zijn.

Geef mij maar zo iemand.

Misschien dat testo zou werken, probeer eens 10 wk 500 mg, als het niet bevalt heb je je nog goed ingehouden in al die jaren

zo'n dikke 20jr full-time sportinstructeur...

En dan nog niet genoeg kracht in de benen ????

nu hebben we eindelijk iemand die alles wat er natuurlijk mogelijk is eruit heeft gehaald 20 jr natural, en ga we hem nog afkraken

Hij begint zich pas te interesseren in aas na 20 jr trainen, hier gaan ze te gebruiken als ze 20 zijn.

Geef mij maar zo iemand.

Misschien dat testo zou werken, probeer eens 10 wk 500 mg, als het niet bevalt heb je je nog goed ingehouden in al die jaren

Lijkt me alleen dat 500 mg ew voor teveel pomp zorgt tijdens het lopen. Zijn doel is uiteindelijk die maraton te lopen en niet zozeer 10 kg spier erbij te gainen. Als je dan toch test wilt kun je beter een lagere dosis nemen. Net zoals hier al eerder gezegd werd misschien iets van boldenon.

Of iets van anavar. Dit zou ook een peesversterkende werking hebben.

150 mg test E EW
150 mg deca EW

40mg var ED (op ,trainingsdagen na de training)

Stack voor meer kracht,uithouding,sneller herstel en peesversterking.

• Topic Starter Topic Starter
Pfff..gelukkig zeg... Ik zat net echt helemaal verbaasd de reactie's te lezen. Ik ben de afgelopen jaren vaak voor de 'hard-core' mannen in de bres gesprongen als iemand ze afkraakte...omdat ze 'nep' / dom zouden zijn met hun opgeblazen spieren.... Ik weet dat je (of je nu gebruikt of niet) toch echt serieus moet trainen om iets te bereiken. Ook zijn er (dacht ik) veel jongens die door hun trainings jaren / ervaring vaak meer verstand v/d sport hebben dan menig studie instructeurtje of medici....Maar JEZUS zeg....dr zitten hier wel een aantal eikels op hoor! Zeg ik gewoon eerlijk en oprechtr waar ik mee zit....en geef toe dat ik hier waarschijnlijk niet genoeg vanaf weet.... gaan ze zo reageren.

Jij (en gelukkig nog een paar) in ieder geval super bedankt voor je reactie! Zou haast mijn beeldvorming over bodybuilders moeten aanpassen:-)

Groet, Doron

• Topic Starter Topic Starter
Thanks..

Waar doel je op? Steroiden of creatine misschien?

Bedankt voor je normale reactie... ik dacht meer in de richting van Steroiden. Creatine e.d. heb ik zelf genoeg kennis van.

DE reden dat ik met deze vraag bij 'jullie' kom is, voor mij tenminste, simpel. Uiteraard zijn er ongetwijfeld genoeg anders sites...waar de nadruk op bv lopen...fietsen (duursp) waar ik dit zou kunnen vragen. Ik ben er alleen van overtuigd (tenminste ...ga haast twijfelen als ik andere reacties lees) dat de echte kennis en niet te vergeten ervaring mbt anabolen e.d. nu eenmaal bij jullie moet zitten. Helemaal wat betreft gebruik bij/van niet specifiek prof.sporters.

Bedankt voor je normale reactie... ik dacht meer in de richting van Steroiden. Creatine e.d. heb ik zelf genoeg kennis van.

DE reden dat ik met deze vraag bij 'jullie' kom is, voor mij tenminste, simpel. Uiteraard zijn er ongetwijfeld genoeg anders sites...waar de nadruk op bv lopen...fietsen (duursp) waar ik dit zou kunnen vragen. Ik ben er alleen van overtuigd (tenminste ...ga haast twijfelen als ik andere reacties lees) dat de echte kennis en niet te vergeten ervaring mbt anabolen e.d. nu eenmaal bij jullie moet zitten. Helemaal wat betreft gebruik bij/van niet specifiek prof.sporters.

Afhankelijk van je marathon voorbereiding zou ik een paar keer hardlopen per week verruilen voor krachtraining. De diagnose "te weinig kracht in je HS" vind ik erg raar, maargoed je bent al bij verschillende fysio's geweest.... Echter laat de AAS lekker voor wat het is, je zult zien dat wanneer je minder je knie belast en KT doet je probleem verholpen is.

Terug
Naar boven