MuscleMeat

Welk nummer wordt jij agressief van?

bekjam

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.673
Potverdikkeme, het is weer zomer, naast ons wonen er twee half bejaarden, waarom ze nog niet in een bejaarden kamp zitten is me een raadsel maar goed, ze lopen nou al drie dagen achtereen een onwijs klote cd te draaien, met als pronkstuk een nummer dat ong. zo gaat.

Dan kunnen we hossen.....dol op een man, dol op een man, we zijn zo dol etc...
iets in die richting iig, wat een klote nummer ik kan het niet meer aanhoren, heb nu hard Acid Flux opstaan om het leed wat te verlichten...
Welk nummer kunnen jullie niet aanhoren?

Ik word kkagressief als ik de Scissor Sisters hoor . Potverdomme wat een k*thomo's zijn me dat .
En het kot is al helemaal te klein als ik wil slapen en die godverdomde homobeiaard begint met zijn klokken te spelen en me raam staat open . Als ik die gast es tegenkom ... Hoho . Dat wordt een spraakwaterval aan uitscheldwoorden .

Alle nichten muziek

Ik word kkagressief als ik de Scissor Sisters hoor . Potverdomme wat een k*thomo's zijn me dat .
En het kot is al helemaal te klein als ik wil slapen en die godverdomde homobijaard begint met zijn klokken te spelen en me raam staat open . Als ik die gast es tegenkom ... Hoho . Dat wordt een spraakwaterval aan uitscheldwoorden .

Zo denkt die bejaarde over jouw jive muziek.

nummer 12

Jeroen van der Boom, Maroon 5, dat nieuwe nummer van Lenny Kravitz, veel top 40 bullshit k*t nummers die ik 8x per dag hoor op de radio.

Alle top 40 crap.

alle jump muziek en alle nep-gangsta-mocro-k*taccent-muziek

oja, en MIKA.....omg krijg ik echt moordneigingen van

Terug
Naar boven