XXL Nutrition

Welk nummer wordt jij agressief van?

Roots van Sepultura helpt mij altijd wel met deadliften.

Alle nummers van Beyonce.. Ze kan wel goed zingen maar ik kan haar stem niet meer aanhoren.. Dat eeuwige getril van haar.. Celine Dion.. bah bah..

haat ook vooral Q-music
met hun comerciele muziek zoals: stan van Samang, Kay styles, Nathalia, Clouseau, Mika en die idioten van idool en etc...

ghehe, of dit liedje is ook handig

http://www.youtube.com/watch?v=DZSTlrK1HmU

of

http://www.youtube.com/watch?v=Eq0y4Us_P6s

of slipknot kan er ook nog wel bij :D

Muziek die ik k*t vind : Gabriel Rios
krijg echt gewoon koppijn als ik die gast hoor -_-

Chimaira traint ook wel lekker idd. Slipknot vind ik minder, vind sommige langzame rifjes wel tof enzo. Maar over het algemeen vind ik het te snel. Geven wel altijd toffe live shows :P

Heb je a clockwork orange gekeken ofzo?

Pas je wel op je rug?:p
War for Territory is ook fantastisch om die laatste rep eruit te knallen.

Hahaha idd. Zulke gruwelijk lekkere opzwepende muziek, ik ga er ook beestig van lopen. Kan mezelf nog net inhouden niet met me vuist in de lucht te rossen.

we just don't care van john legend kan ik gewoon niet meer horen:(

Niet zo dol op urban zeg maar. Alles wat gaat over vrouwen nken, easy money en dikke auto's is kansloos en inhoudsloos. Bubbeling en reggeaton maken me ook enorm geïrriteerd. En die gasten beweren dat industrial en schranz ééntonige k*therrie is? Rot toch op gek, wat 'n schijtmuziek is dat.

Break stuff van Limp Bizkit is lekker agressief nummertje,mee eens?

Chimaira traint ook wel lekker idd. Slipknot vind ik minder, vind sommige langzame rifjes wel tof enzo. Maar over het algemeen vind ik het te snel. Geven wel altijd toffe live shows :P

In december (14de) geloof ik treden ze op in lotto arena, heb ze ondertussen 2x gezien maar mag gerust nog een paar keer bij komen :D Machine Head zal er ook zijn :cool: tickets kosten 41,5 euro dacht ik

Machine Head is te gruwelijk. Heb alles al live gezien wat ik live wou zien. Vorig jaar zouden ze op fields of rock komen, dus ik speciaal er heen voor machine head want die stond nog op me lijstje. Was de tourbus stuk, zo jammer :(

Potverdikkeme, het is weer zomer, naast ons wonen er twee half bejaarden, waarom ze nog niet in een bejaarden kamp zitten is me een raadsel maar goed, ze lopen nou al drie dagen achtereen een onwijs klote cd te draaien, met als pronkstuk een nummer dat ong. zo gaat.

Dan kunnen we hossen.....dol op een man, dol op een man, we zijn zo dol etc...
iets in die richting iig, wat een klote nummer ik kan het niet meer aanhoren, heb nu hard Acid Flux opstaan om het leed wat te verlichten...
Welk nummer kunnen jullie niet aanhoren?

-1

Reden: geen respect voor ouderen. :(

:D

Jungle rot - no surrender
mudvayne - dig

Machine Head is te gruwelijk. Heb alles al live gezien wat ik live wou zien. Vorig jaar zouden ze op fields of rock komen, dus ik speciaal er heen voor machine head want die stond nog op me lijstje. Was de tourbus stuk, zo jammer :(

ik was blij dat ik niet was gegaan want ik was ook eerst van plan :D

Terug
Naar boven