MuscleMeat

Welk nummer wordt jij agressief van?

iooooh helemaal vergeten, msischien nog wel erger als mika....

AMY ZEIKHUIS...omg, zij mag echt per direct sterven, terwijl mika wel klaar is met een lifetime in jail @ thais prison

jah idd amy zeikhuis.. bid ik al lange tijd voor om haar overlijdensbericht in de krant te vinden.. geef niet op!
Clousea ,Marco borsato staan ook hoog op mn lijst.. lol.

Die ****ing Tokio Hotel fags. Ik kan die flikkerzanger met zijn meisjesstem niet aanhoren.

Ik word kkagressief als ik de Scissor Sisters hoor . Potverdomme wat een k*thomo's zijn me dat .
En het kot is al helemaal te klein als ik wil slapen en die godverdomde homobeiaard begint met zijn klokken te spelen en me raam staat open . Als ik die gast es tegenkom ... Hoho . Dat wordt een spraakwaterval aan uitscheldwoorden .

Zou je "hoho" niet meer willen gebruiken.

Mijn dank.

vrijwel alle mainstream-muziek... vooral vd radio (zeker die k*therrie van Q-music)

het zijn achterlijke mensen die zomaar slikken wat ze op de radio te horen krijgen,
naar goeie muziek moet je zelf op gaan

er is zoveel moois te ondekken :)

Tokio hotel :roflol:!!

Hazes
Froger
Gordon
Alberts
etc

Alle Nederlandstalige klotemuziek die gemaakt is voor tokkies eigenlijk + natuurlijk Froger met zijn k*tcovers.

Agressief, maar dan in positieve zin wordt ik bijv. van ''No sleep till Brooklyn'' van The Beastie Boys.
Heerlijk trainings tempo zit er in, lekker stevig zonder te overdrijven. Echt kin omhoog, borst vooruit muziek!:D

nederlands talige muziek word ik echt schijt ziek van.
en alle homo muziek natuurlijk.
en die metal zooi met dat geschreeuw

Anastasia, vrijwel elke commercieele pop muziek die je dagelijks 5 maal te horen krijgt.

Wir sind die hollander. wir kommen mit zen alleennnn

Meeste muziek die op tv of radio voorbij komt.

Hip-Hop en R&B zwaar stoer kijkende kerels,gouden kettingen en bitches.
Kortom de hele club is weer compleet.
Uiteraard gaat er (op aandringen) van de platenmaatschappij is een flip-flopper over de schreef,ergens gesignaleerd met een vuurwapen of een ander vergrijp want dat doet zijn Gangsta -imago alleen maar goed,en is goed voor de platenverkoop.
Veel puistenpubers indentificeren zich met die clowns want tenslotte is het leven op straat in schubbek*tteveen ook errug hard.:cool:

50cent (=die kerel zoveel waard dan?:D)

Nu werd ik normaal al helemaal agressief van het horen van hysterica Celine Dion maar sinds ik haar bij Oprah zag zitten met die zelfvoldane overconfidente extreem 'eo' achtige positivisme krijg ik de neiging m'n hele huisraad verrot te slaan bij het horen van die schreeuwteef.

Laat ik nu net een vriendin hebben die haar teringherrie wel kan waarderen, en dat is een understatement :(

Jody Bernal :mad:

Terug
Naar boven