MuscleMeat

welk soort naald ?

Old Man

Cool Novice
Waardering
0
ik vraag me af wat voor een soort naalden etc. ik nodig heb
als ik testosterone enanthate en HCG wil kunnen spuiten...

alvast bedankt ! ;)

Hangt van de plaats af. Glutes 0,8 * 40 je quads is 0,6 * 25 aan te raden, of als je echt dikke quads hebt kan je alsnog 0,8 * 40 gebruiken.

Gebruik de search eens voor je zulke vragen stelt, deze zijn al vaker langsgekomen.

• Topic Starter Topic Starter
heb ik gedaan, maar als ik "naald" search krijg ik nogal veel irrelevante onzin

heeeeeee allemaal ben nieuw hier en hoop een hoop te leren en anderen wat bij te brengen.

zeg soul wat voor naalden kan ik het beste voor m'n delts gebruiken die kleine oranje van terumo zijn die lang genoeg.

thankx mania

mja, me dealer raadde me al 0,8 x 38mm naalden aan,
maar als ik op http://www.getpinz.com/ kijk staan ze er nergens bij

da's nog eens toeval :D

zat ik ook al net op te kijken, maar iig bedankt ;)

HCG moet onderhuids met een 0,5 x 16 spuit geinjecteerd worden toch ?

muscle mania zei:
kijk maar eens op spencer daar staan ze wel op en is in nedereland en is vrijwel de goedkoopste

Spencer vrijwel de goedkoopste !?!?!? D8 het niet. Is juist 1 van de duurste !

Spullen op zich zijn er wel goedkoop, maar verzendkosten zijn 5 euro. Je kunt er namelijk alleen onder rembours bestellen en als je onder de 100 euro bestelt komt er nog 10 euro (kleinorder toeslag) bij.

Dan betaal je dus 15 euro extra voor noppes, kun je beter ff naar de apotheek fietsen ;)

Old Man zei:
HCG moet onderhuids met een 0,5 x 16 spuit geinjecteerd worden toch ?

Aangezien HCG met water gemengd wordt en dus een dunne naald gebruikt kan worden is het het prettigst met een insulinenaaldje. Die zijn maar 0,32x13mm en voel je eigenlijk niet.

heb ik geen last van hoor onder rembours krijg gewoon accept en wel wat verzend maar das toch nie zo veel

greeeeeeeeetz

ik sprak gister in Benima, een sportwinkeltje, een bodybuilder die zei dat ik beter HCG intramusculair met een 0.6 x 25 kon inspuiten ???

Terug
Naar boven