XXL Nutrition

welk supplement koop ik nu ?

• Topic Starter Topic Starter
eet ik zoveel te weinig dan... ?

Te weinig en verkeerd..

Hij bedoelt....Lees Stickys!!!
:D

Ik lees constant alles op deze forums sinds ik dit account heb...

daarom ben ik radeloos , sory :(

Als je wat rond leest in de voeding sectie weet je binnen paar dagen goed wat je wel/niet/wanneer/hoeveel moet eten.

Sixpack krijg je het snelste in de supermarkt haha

Minder eten niet perse, belangrijk dat je kleine beetjes om de 2 uur eet, hoger in eiwitten en lager in KH, vermijd geen vetten

Wanneer je echt minder gaat ( dan bedoel ik 2 keer per dag eem beetje ofzo ) eten schijnt je spijsvertering trager te worden.
Dus als je dan je gewicht bereikt hebt en weer wat meer gaat eten om wat massa op te bouwen dan kan je zo weer dik worden omdat je spijsvertering niet op volle toeren gaat.

Spijsvertering = metabolisme??

wow dat verbaasd me eigenlijk wel (ben blij dat je me wilt helpen)

want wat ik eet in de ochtend : weight care shake + havermout pap
tienuurtje: proteine snack
middag: soep met maaltijdvervanger
15:00:appel
17:10:havermoutpap
20:30:havermoutpap

man dat is gewoon niks en wss veel te veel carbs je eet ganse dag havermout :D haha ben jij dom ofzo? dat doen mannen om te bulken :D Je gaat eiwit omhoog moeten gooien en carbs omlaag ;) en deftig beginnen eten eerst en vooral :p

man dat is gewoon niks en wss veel te veel carbs je eet ganse dag havermout :D haha ben jij dom ofzo? dat doen mannen om te bulken :D Je gaat eiwit omhoog moeten gooien en carbs omlaag ;) en deftig beginnen eten eerst en vooral :p

Juistem

Laat de havermout maar eens achterwege en ruil dit voor tonijn of kip
Eet er ook iedere keer wat groentes bij!!

hoe neem ik kip nu mee naar school ? :s

In bakje? In sneetjes? In folie?

blik tonijn eten man ;) en ja kip in bakjes of gewoon kipfilet op je boterham naar school ;)

180 76 kilo met 15% als jij gaat cutten zodat men je 6pack ziet ziet men ook gelijk je ribben

blik tonijn eten man ;) en ja kip in bakjes of gewoon kipfilet op je boterham naar school ;)
aah dus boterhammen zijn in principe niet slecht dan ? een vriend van me , zeer gespierd, neemt ook shakes(herbalife) liet me wijsmaken dat boterhammen een dooddoener is als je sixpack wilt.
ik apprecieer je hulp ten zeerste!

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 18:22 ----------

180 76 kilo met 15% als jij gaat cutten zodat men je 6pack ziet ziet men ook gelijk je ribben

oei, dat is negatief zeker ? :(
moet ik dus 'dikker' worden ?

ik snap sowieso niet waarom iedereen ineens een sixpack voor de zomer wilt ja ik snap wel waarom maar chicks zien heus wel het verschil tussen een skinny guy met sixpack en en gespierde getrainde guy met sixpack alleen die skinny guys snappen dat niet

maar doe wat je zelf wilt natuurlijk :P
en zoals eerder vermeld is bakje tonijn kun je makkelijk meenemen

ik snap sowieso niet waarom iedereen ineens een sixpack voor de zomer wilt ja ik snap wel waarom maar chicks zien heus wel het verschil tussen een skinny guy met sixpack en en gespierde getrainde guy met sixpack alleen die skinny guys snappen dat niet

maar doe wat je zelf wilt natuurlijk :P
en zoals eerder vermeld is bakje tonijn kun je makkelijk meenemen
Ik weet niet hoor, je hebt gelijk over het feit, dat 'iedereen sixpack wilt nu omdat het zomer word' , maar meisjes vallen volgens mij echt wel op die sixpack, en niet dat ik te klagen heb als het over meisjes gaat,maar die sixpack is gewoon een doel dat ik mezelf heb opgelegd.

Eerst zorgen dat je voeding in orde is. Supps zijn een hulpmiddel en zeker niet de oplossing.

Overigens zou ik ipv zoveel cardio wat compound oefeningen doen om meer spiermassa te kweken, dan gaat je metabolisme ook omhoog en verbrand je dus ook meer vet.

Terug
Naar boven