flashteck
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 15%
sory er is geen rest.... dit is echt alles wat ik eet :/
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hoe bedoel je dan , verkeerd ?
wow dat verbaasd me eigenlijk wel (ben blij dat je me wilt helpen)
want wat ik eet in de ochtend : weight care shake + havermout pap
tienuurtje: proteine snack
middag: soep met maaltijdvervanger
15:00:appel
17:10:havermoutpap
20:30:havermoutpap
haha ben jij dom ofzo? dat doen mannen om te bulken
Je gaat eiwit omhoog moeten gooien en carbs omlaag
en deftig beginnen eten eerst en vooral 
man dat is gewoon niks en wss veel te veel carbs je eet ganse dag havermouthaha ben jij dom ofzo? dat doen mannen om te bulken
Je gaat eiwit omhoog moeten gooien en carbs omlaag
en deftig beginnen eten eerst en vooral
![]()
aah dus boterhammen zijn in principe niet slecht dan ? een vriend van me , zeer gespierd, neemt ook shakes(herbalife) liet me wijsmaken dat boterhammen een dooddoener is als je sixpack wilt.blik tonijn eten manen ja kip in bakjes of gewoon kipfilet op je boterham naar school
![]()
180 76 kilo met 15% als jij gaat cutten zodat men je 6pack ziet ziet men ook gelijk je ribben

Ik weet niet hoor, je hebt gelijk over het feit, dat 'iedereen sixpack wilt nu omdat het zomer word' , maar meisjes vallen volgens mij echt wel op die sixpack, en niet dat ik te klagen heb als het over meisjes gaat,maar die sixpack is gewoon een doel dat ik mezelf heb opgelegd.ik snap sowieso niet waarom iedereen ineens een sixpack voor de zomer wilt ja ik snap wel waarom maar chicks zien heus wel het verschil tussen een skinny guy met sixpack en en gespierde getrainde guy met sixpack alleen die skinny guys snappen dat niet
maar doe wat je zelf wilt natuurlijk
en zoals eerder vermeld is bakje tonijn kun je makkelijk meenemen