- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 14%
En in België in de aldi vind je de beste kwark niet echt... die in belgië bevat namelijk maar 6.8 gram eiwit en de nederlandse bevat ietsje 1-1.5 gram meer..
wel is de belgische 5 cent goedkoper..maar bevat wel meer vetten en dus meer calorien.
Ik pak zelf altijd tonijn op water omdat ik tonijn graag meng en het bakje laat uitlekken..op olie basis geeft dat vind ik persoonlijk echt een godse rotzooi en is niet zo fijn voor je afvoer.. Die op water basis hebben ze ook weer niet in België..
Wat ze er overigens WEL hebben wat uberchill is zijn garnalen en krab uit blik die je in de nederlandse aldi/lidl dan weer niet vind..
wel is de belgische 5 cent goedkoper..maar bevat wel meer vetten en dus meer calorien.
Ik pak zelf altijd tonijn op water omdat ik tonijn graag meng en het bakje laat uitlekken..op olie basis geeft dat vind ik persoonlijk echt een godse rotzooi en is niet zo fijn voor je afvoer.. Die op water basis hebben ze ook weer niet in België..
Wat ze er overigens WEL hebben wat uberchill is zijn garnalen en krab uit blik die je in de nederlandse aldi/lidl dan weer niet vind..

hoger vind je nergens! en minder dan 1 gram vet en 3,9 gram kh. en man jij weet gewoon niks! tonijn op water hebben ze wel. Heb hier zelfs nog 10 blikken staan en krab en garnalen hebben ze dan weer niet. Jij zegt gewoon al het omgedraaide
geef anders eens goede tips..
). Je kan wel helemaal droog staan, maar als je geen abs hebt valt er ook weinig te zien.
of gaat dat ook niet?
of whey shake met havermout of brinta