Fitness Seller

welk supplement koop ik nu ?

En in België in de aldi vind je de beste kwark niet echt... die in belgië bevat namelijk maar 6.8 gram eiwit en de nederlandse bevat ietsje 1-1.5 gram meer..

wel is de belgische 5 cent goedkoper..maar bevat wel meer vetten en dus meer calorien.

Ik pak zelf altijd tonijn op water omdat ik tonijn graag meng en het bakje laat uitlekken..op olie basis geeft dat vind ik persoonlijk echt een godse rotzooi en is niet zo fijn voor je afvoer.. Die op water basis hebben ze ook weer niet in België..

Wat ze er overigens WEL hebben wat uberchill is zijn garnalen en krab uit blik die je in de nederlandse aldi/lidl dan weer niet vind..

En in België in de aldi vind je de beste kwark niet echt... die in belgië bevat namelijk maar 6.8 gram eiwit en de nederlandse bevat ietsje 1-1.5 gram meer..

wel is de belgische 5 cent goedkoper..maar bevat wel meer vetten en dus meer calorien.

Ik pak zelf altijd tonijn op water omdat ik tonijn graag meng en het bakje laat uitlekken..op olie basis geeft dat vind ik persoonlijk echt een godse rotzooi en is niet zo fijn voor je afvoer.. Die op water basis hebben ze ook weer niet in België..

Wat ze er overigens WEL hebben wat uberchill is zijn garnalen en krab uit blik die je in de nederlandse aldi/lidl dan weer niet vind..

Zou eens een andere winkel proberen.

lol? de belgische aldi kwark bevat per 100 gram: 11,1 gram eiwit ;) hoger vind je nergens! en minder dan 1 gram vet en 3,9 gram kh. en man jij weet gewoon niks! tonijn op water hebben ze wel. Heb hier zelfs nog 10 blikken staan en krab en garnalen hebben ze dan weer niet. Jij zegt gewoon al het omgedraaide ??? geef anders eens goede tips..

Laatst bewerkt:
Veel pindakaas kopen.

waar is je avond maaltijd, of is dat enkel havermout? Een goede, degelijke maaltijd (aardappelen/pasta/rijst;groente;vlees/vis) lijkt me niet verkeerd. Verder buikspieren trainen, zoek goede oefeningen op (youtube, deze site :) ). Je kan wel helemaal droog staan, maar als je geen abs hebt valt er ook weinig te zien.

• Topic Starter Topic Starter
waar is je avond maaltijd, of is dat enkel havermout? Een goede, degelijke maaltijd (aardappelen/pasta/rijst;groente;vlees/vis) lijkt me niet verkeerd. Verder buikspieren trainen, zoek goede oefeningen op (youtube, deze site :) ). Je kan wel helemaal droog staan, maar als je geen abs hebt valt er ook weinig te zien.

nja, ik kom van school om 17:10 en vertrek naar de training om 17:35 (training begint om 18:00) dus heb dan schrik dat als ik warme voeding eet, dat op mijn maag ligt..

nja, ik kom van school om 17:10 en vertrek naar de training om 17:35 (training begint om 18:00) dus heb dan schrik dat als ik warme voeding eet, dat op mijn maag ligt..

aha oke. en na je training eten dan, of later gaan trainen? mij lijkt een goede warme (avond)maaltijd per dag toch vrij belangrijk

Ik weet dat velen hier niet weg zijn van de iphone apps, maar probeer is "P4P abs" op de iphone, is gwwn gratis. Verder is het belangrijk dat je goed en gevariereerd eet, en niet alleenmaar havermout. zorg voor een goede koolhydraat en eiwit inname en train je abs vaak met gevarieerde oefeningen. Qua supplementen kan ik zelf Dexaprine aan raden (momenteel in de aanbieding bij body en fitshop). Zorge er bij mij voor dat ik iet meer zin kreeg om te trainen en dat ik de tussendoortjes sneller liet staan. Onthoud wel dat supplementen geen wondermiddelen zijn en je het toch allemaal zelf zal moeten doen! het kan je hooguit een duwtje in de goede richting zetten. Oja en heb je HIIT al geprobeerd in plaats van non-stop cardio?

terijl je van school naar huis gaat blikje tonijn ofzo eten :D of gaat dat ook niet? :p
en dan na het sporten een goede maaltijd.

haha ja of in de pauze, lekkere stinkgeur door de aula.
qua gevarieerde voeding: probeer anders eens iets als een pasta salade oid een avond van tevoren te maken, dat is geen warm eten en misschien gaat het trainen dan wel lekker, en krijg je nog iets anders dan continu hetzelfde binnen

ja ook goede tip van vinnievince. Toch best voor sporten ook iets van carbs en eiwit binnen krijgen! ;)
Ik ben lichtjes tonijn addict :p pasta met tonijn is zo lekker en rijst met tonijn ook :D

ja ook goede tip van vinnievince. Toch best voor sporten ook iets van carbs en eiwit binnen krijgen! ;)
Ik ben lichtjes tonijn addict :p pasta met tonijn is zo lekker en rijst met tonijn ook :D

haha als het werkt kan-ie gewoon afwisselen tussen pasta salade en tonijn salade en pasta/tonijn salade :-)

Ik weet dat velen hier niet weg zijn van de iphone apps, maar probeer is "P4P abs" op de iphone, is gwwn gratis. Verder is het belangrijk dat je goed en gevariereerd eet, en niet alleenmaar havermout. zorg voor een goede koolhydraat en eiwit inname en train je abs vaak met gevarieerde oefeningen. Qua supplementen kan ik zelf Dexaprine aan raden (momenteel in de aanbieding bij body en fitshop). Zorge er bij mij voor dat ik iet meer zin kreeg om te trainen en dat ik de tussendoortjes sneller liet staan. Onthoud wel dat supplementen geen wondermiddelen zijn en je het toch allemaal zelf zal moeten doen! het kan je hooguit een duwtje in de goede richting zetten. Oja en heb je HIIT al geprobeerd in plaats van non-stop cardio?

Ik heb fatburner: RIPPED! momenteel, Ik neem dit al weekje/anderhalve week,
maar heb dexaprine besteld omdat deze in de aanbieding is,
zou ik een halve pil dexa , en een pil ripped nemen ? (met genoeg tijdverschil) of is dit niet aan te raden ?

en zo niet, is het dan mogelijk om een week dexa , dan een week ripped! te nemen ? of is dit ook minder effectief ?

Ik heb fatburner: RIPPED! momenteel, Ik neem dit al weekje/anderhalve week,
maar heb dexaprine besteld omdat deze in de aanbieding is,
zou ik een halve pil dexa , en een pil ripped nemen ? (met genoeg tijdverschil) of is dit niet aan te raden ?

en zo niet, is het dan mogelijk om een week dexa , dan een week ripped! te nemen ? of is dit ook minder effectief ?

Ik heb gehoord dat dexaprine wat heftiger is dan RIPPED!, heb hier alleen zelf geen ervaring mee dus kan er niets over zeggen. Ik zou gewoon beginnen met een halve dexaprine direct na het wakker worden en een half uur voor je ontbijt. Dit werkte bij mij het lekkerst. Eventueel kan je dan nog een halve dexaprine in de middag nemen en vervolgens als je een beetje resistentie hebt opgebouwd een hele in de ochtend. Dit zou denk ik meer dan zat moeten zijn.
Mengen van RIPPED! en Dexaprine raad ik zelf af, ik zou de keuze maken om of nu te stoppen met ripped, vervolgens over te gaan op dexaprine, nadat de pot op is een maand wachten en dan vervolgens je pot ripped op te maken.

Ik zal eerlijk zijn dexaprine is heel heftig, maar dan moet je het op lege maag nemen ;)
IK neem dexaprine meestal juist als ik uit men bed kom ;)
En ja ze zeggen begin met halve pil, maar ik nam direct een hele :p
En van ripped moet je niet zo veel verwachten ;)
Wat je altijd kan doen is ripped bij opstaan nemen en dexa rond 4u ofzo( wel best op lege maag dan merkt je het meeste :D)

Ik zal eerlijk zijn dexaprine is heel heftig, maar dan moet je het op lege maag nemen ;)
Wat je altijd kan doen is ripped bij opstaan nemen en dexa rond 4u ofzo( wel best op lege maag dan merkt je het meeste :D)

Ik dacht ook zoiets, maar het word me afgeraden omdat het 'teveel' word...

Dus je raadt me aan om: dexa op lege maag na het opstaan(6uur) en tege 14:00uur de andere helft dexa ?

Dit houd in dat ik stop met ripped! ( die ik nu 2 weken neem )

ik neem aan dat jij gewoon massa wil gainen tegen een laag vp? Ik heb laatst namelijk ook dexa besteld en wil mijn vp wat omlaag maar wel spierbehoud, hoe pakt het uit voor jou? of neem jij dexa puur om af te vallen?

ik neem aan dat jij gewoon massa wil gainen tegen een laag vp? Ik heb laatst namelijk ook dexa besteld en wil mijn vp wat omlaag maar wel spierbehoud, hoe pakt het uit voor jou? of neem jij dexa puur om af te vallen?

Ik wil niet super veel meer bijkomen in gewicht , wil er niet echt uitzien als een echte bodybuilder, zou niet mooi zijn als voetballer :p

Maar , ik neem nu vitamine D, CLA en fatburner ( momenteel ripped! maar dexa word me zo geleverd )
En ik zie sowieso resultaat, toen ik begon , zag je mijn sixpack niet echt, er was te veel vet,
maar sinds vorige week, zie je echt wel het verschil , en dat is super.

wel denk ik dat dexa beter is als ripped! vandaar dat ik dexa maar eens besteld heb , het is toch zeer goedkoop momenteel.

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 16:01 ----------

En ja, ik wil namelijk vetpercentage doen dalen, dus doe het niet om af te slanken, want wil mijn gewicht behouden :)

alles draait om mijn vetpercentage hier :p

Als ik eerlijk ben heb ik iets te slecht gebulkt paar maanden en ook wat vet aangezet en ga nu proberen terug licht in vetpercentage te dalen en da doe ik terug bulken maar wel zo clean mogelijk, dus gebuik nu men dexaprine in deze lichte cut ;)

Terug
Naar boven