XXL Nutrition

welk supplement koop ik nu ?

aah dus boterhammen zijn in principe niet slecht dan ? een vriend van me , zeer gespierd, neemt ook shakes(herbalife) liet me wijsmaken dat boterhammen een dooddoener is als je sixpack wilt.
ik apprecieer je hulp ten zeerste!

Een volkoren boterhammetje kan nooit geen kwaad ;) maar het is niet dat ik het zelf veel eet. Ik eet het sommige dagen s'middags en andere niet ;) Maar als je echt meeneem eten wilt dan gewoon blik tonijn en bak kwark ;)

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 18:22 ----------

• Topic Starter Topic Starter
Eerst zorgen dat je voeding in orde is. Supps zijn een hulpmiddel en zeker niet de oplossing.

Overigens zou ik ipv zoveel cardio wat compound oefeningen doen om meer spiermassa te kweken, dan gaat je metabolisme ook omhoog en verbrand je dus ook meer vet.
okay , zal ik doen, bedankt voor het advies!

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 18:38 ----------

aah dus boterhammen zijn in principe niet slecht dan ? een vriend van me , zeer gespierd, neemt ook shakes(herbalife) liet me wijsmaken dat boterhammen een dooddoener is als je sixpack wilt.
ik apprecieer je hulp ten zeerste!

Een volkoren boterhammetje kan nooit geen kwaad ;) maar het is niet dat ik het zelf veel eet. Ik eet het sommige dagen s'middags en andere niet ;) Maar als je echt meeneem eten wilt dan gewoon blik tonijn en bak kwark ;)

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 18:22 ----------
bak kwark komt overeen met : 2x125g magere yoghurt van danone ? :)

Ik weet niet hoor, je hebt gelijk over het feit, dat 'iedereen sixpack wilt nu omdat het zomer word' , maar meisjes vallen volgens mij echt wel op die sixpack, en niet dat ik te klagen heb als het over meisjes gaat,maar die sixpack is gewoon een doel dat ik mezelf heb opgelegd.

ik heb het vorige zomer aan een aantal meiden gevraagd een dunne jongen met sixpack of een iets stevigere met een klein buikje buiten het grapje iets steviger met six pack kozen bijna allemaal iets steviger met buikje over skinny met sixpack

whare is your (skinny) god now?

Verdiep je nou eerst maar eens in voeding. Ga veel lezen, download andere mensen hun voedingsschema's en kijk welk kritiek ze krijgen.

Dit jaar een sixpack gaat je toch niet meer lukken. Beter bouw je wat massa op en ga je gewoon volgend jaar lekker knallen in de zomer.

ik heb het vorige zomer aan een aantal meiden gevraagd een dunne jongen met sixpack of een iets stevigere met een klein buikje buiten het grapje iets steviger met six pack kozen bijna allemaal iets steviger met buikje over skinny met sixpack

whare is your (skinny) god now?

nja , je kan gelijk hebben hoor, maar ik zou het toch eens graag hebben.. en mijn vetpercentage moet sowieso onder de 12% liggen voor de voetbal :/

bak kwark komt overeen met : 2x125g magere yoghurt van danone ? :)
ahja juist je bent Belg net als mij nee kwark= platte kaas dus je moet magere platte kaas kopen ;) yoghurt is zeker ook niet slecht, maar magere platte kaas is beter ;)
Beste is die van 500 gram van de aldi ;)als je hem niet in 1 keer op krijgt dan in 2 keer e :p en blik tonijn in aldi kost ook nog geen 1 euro, dus je weet waar je moet zijn :D

ahja juist je bent Belg net als mij nee kwark= platte kaas dus je moet magere platte kaas kopen ;) yoghurt is zeker ook niet slecht, maar magere platte kaas is beter ;)
Beste is die van 500 gram van de aldi ;)als je hem niet in 1 keer op krijgt dan in 2 keer e :p en blik tonijn in aldi kost ook nog geen 1 euro, dus je weet waar je moet zijn :D

Gekke belgen :) Platte kaas..

Goed gaan kijken of je niet stiekem in je voeding een cheat hebt zitten :-p, je zal niet de eerste zijn die denkt het goed te doen! *niet negatief bedoeld*

Denk als je druk gaat zoeken op dit forum dat je het wel gaat redden kwa voeding enzovoorts.
Daarna zwaar je buikspieren beginnen te mishandelen en lekker de cardio er bij opzoeken hehe!

offtopic: Jullie Belgen.... snap er de ballen van xD! haha (Y)

amai , meen je dat nu ? 500 gram platte kaas gewoon zo in je mond steken over een hele dag ? (2x250gram)
dat is toch afschuwelijk, niet ?

en echt bedankt, je helpt me super!

amai , meen je dat nu ? 500 gram platte kaas gewoon zo in je mond steken over een hele dag ? (2x250gram)

Kwark 'platte kaas' is idd niet te vreten.

Ik neem elke avond 250 gram en combineer dit met 15 gram whey.

Dan is het nog enigszins te vrete =\

van mij mag je ook yoghurt eten :D platte kaas moet je gewoon leren eten ;) Ik doe er soms schep stevia in en dan smaakt het iets zoeter. Of zoals gezegd schep whey. Griekse yoghurt is anders ook heel goed. Maar moest ik nog naar school gaan zou ik voor tonijn gaan ;) en mss plaate kaas van 250 gram ofzo voor mee te nemen naar school.

van mij mag je ook yoghurt eten :D platte kaas moet je gewoon leren eten ;) Ik doe er soms schep stevia in en dan smaakt het iets zoeter. Of zoals gezegd schep whey. Griekse yoghurt is anders ook heel goed. Maar moest ik nog naar school gaan zou ik voor tonijn gaan ;) en mss plaate kaas van 250 gram ofzo voor mee te nemen naar school.
ja, heb aan mijn ouders gevraagt om tonijn te gaan halen in de aldi,

super advies gekregen, dankje hiervoor!

heb nog nooit tonijn gegeten denk ik,

dus dat zit dan gewoon in een blik, moet ik water in doen en opeten, zoiets ?

en danku !!

Water zit in blik erbij
Uit laten lekken.
Snij er wat paprika bij en appel en je hebt een maaltijd vol eiwitten en vitaminen

kwark eten en geen yoghurt, lees de stickies en je weet waarom.

Tonijn kan je gewoon op olie basis doen. Is lekker en zijn gezonde vetten.

Laten uitlekken en een klein beetje laten zitten.

Persoonlijk vind ik het lekker om er 1/2 ui doorheen te snipperen ;)

Yoghurt bevat vrij weinig eiwit. Kan je net zo goed melk gaan drinken.

Je kan ook de tonijn mengen met de kwark,eiwitbom!

dus nu heb je het nog eens gehoord van andere leer gewoon kwark ( platte kaas) eten en tonijn in water in blik ;) En in België in de aldi vind je de beste kwark en goede tonijn. succes! ;)

Terug
Naar boven