Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Ik stel deze vraag omdat ik net aan het denken was aan een reeks programma's die in de jaren zeventig op de Nederlandse zender VPRO werden uitgezonden, namelijk die van Wim T. Schippers en meer bepaald de shows rond Sjef Van Oekel en Barend Servet. Deze programma's hebben in mijn ogen de televisie voorgoed veranderd en ze blijven op mijn netvlies geprint als zijnde onvergetelijk. Vooral de, helaas overleden, Sjef Van Oekel is mij steeds bijgebleven, herinner u aan zijn woedeaanvallen en zijn uitspraak (Nee nou wordt ie helemaal mooi, bal gehakt!). Deze programma's zou ik graag terugzien.
Hebben jullie zo'n programma(s) die zo onvergetelijk waren dat je er wat voor zou geven om ze terug te zien?
En nog even een bijkomend vraagje, kent de Nederlandse jeugd eigenlijk nog de programma's met Sjef Van Oekel en Barend Servet?
Hebben jullie zo'n programma(s) die zo onvergetelijk waren dat je er wat voor zou geven om ze terug te zien?
En nog even een bijkomend vraagje, kent de Nederlandse jeugd eigenlijk nog de programma's met Sjef Van Oekel en Barend Servet?