MuscleMeat

Welk tv programma wil jij graag terugzien?

Dressed Black

Ripped Bodybuilder
Waardering
34
Ik stel deze vraag omdat ik net aan het denken was aan een reeks programma's die in de jaren zeventig op de Nederlandse zender VPRO werden uitgezonden, namelijk die van Wim T. Schippers en meer bepaald de shows rond Sjef Van Oekel en Barend Servet. Deze programma's hebben in mijn ogen de televisie voorgoed veranderd en ze blijven op mijn netvlies geprint als zijnde onvergetelijk. Vooral de, helaas overleden, Sjef Van Oekel is mij steeds bijgebleven, herinner u aan zijn woedeaanvallen en zijn uitspraak (Nee nou wordt ie helemaal mooi, bal gehakt!). Deze programma's zou ik graag terugzien.
Hebben jullie zo'n programma(s) die zo onvergetelijk waren dat je er wat voor zou geven om ze terug te zien?
En nog even een bijkomend vraagje, kent de Nederlandse jeugd eigenlijk nog de programma's met Sjef Van Oekel en Barend Servet?

the a-team!

• Topic Starter Topic Starter
Ja ook een goeie Nico!

Dora.

Zeg 'ns A :D

en de grote meneer Cactus show!! :rocknana:

swiebertje:p

fabeltjes krant, top pop, tita tovenaar, peppie en kokkie :D

Eigenlijk niks, alles is wel te dl-en... maar als ik toch moet kiezen: The Young Ones.

Surprise show :D

Bassie en Adriaan boven alles.
Vooral dat seizoen met b100 en Handige Harry :D
Als de Baron dan begon te schelden werd het al helemaal geweldig!

alle tekenfilmpjes van 15jaar geleden

alle afleveringen van Baywatch waar Erika Eleniak in meespeelt
heb eigenlijk heel die reeks gemist wegens te achterlijke verhaaltjes
lief snoetje + flinke jetsers... what more do you want ? :titty:

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :heart:

die bekijk ik altijd op prime series lol , goeie serie idd , of heb ik het nou over een andere ' The wire'? bij mij gaat het alleszins over n*gers die dealen en ze worden doodgeschoten enz

Of heb jij het over die detective serie? Die serie was 1 v/d beste allertijden imo

Bedoel inderdaad die detective serie, maar ook daar worden dealende n*gers doodgeschoten. Idd een van de beste series ooit.

Tekenfilms:

Dexter, johnny bravo, cow & chicken, 2 stupid dogs en marvel comics zoals spiderman en Xmen. COPS was ook echt te vet vroeger, ben benieuwd wat ik daar nu van vind maar goed... :rolleyes:

Walters verjaardagsshow

Mr. Ed

Terug
Naar boven