XXL Nutrition

Welk tv programma wil jij graag terugzien?

Dat fragmentje van ''hengelen met harry'' is ook geweldig. Die kerel is altijd zo enthousiast, prachtig om te zien.

Ik heb trouwens ook al eens wat mindere verhalen over hem gehoord, het schijnt dat hij eigenlijk niet zo'n fijne kerel is, maar in die filmpjes is hij briljant.

Je moet trouwens ook het filmpje van Victor Sikora zien, hij schiet al zijn ramen kapot. :roflol:

Dat fragmentje van ''hengelen met harry'' is ook geweldig. Die kerel is altijd zo enthousiast, prachtig om te zien.

Ik heb trouwens ook al eens wat mindere verhalen over hem gehoord, het schijnt dat eigenlijk niet zo'n fijne kerel is, maar in die filmpjes is hij briljant.

Je moet trouwens ook het filmpje van Victor Sikora zien, hij schiet al zijn ramen kapot. :roflol:

:roflol:

Die keek ik net ja.. hahaha die kop van harry uit het raam. :roflol:

Ja in de filmpjes lijkt het een toffe gozer haha altijd stik blij en enthousiast. Kan je je dan niet voorstellen. Wat zou die gedaan hebben dan??

bassie en adriaan natuurlijk

:roflol:

Die keek ik net ja.. hahaha die kop van harry uit het raam. :roflol:

Ja in de filmpjes lijkt het een toffe gozer haha altijd stik blij en enthousiast. Kan je je dan niet voorstellen. Wat zou die gedaan hebben dan??

Ik heb even gezocht op google, maar kan niks vinden. Maar ik geloof dat er wat incidenten zijn geweest met betrekking tot geld, onder andere met dat nummer dat hij heeft opgenomen met Dennis Bergkamp(Dennis bier).

Harry is trouwens terug bij SBS: [Link niet meer beschikbaar]

B00076ONSM.01.LZZZZZZZ.jpg

'Buiten de Zone' was vroeger op BRT (Vlaamse tv zender) echt geweldig. Zou leuk zijn dit nog 'es te zien.

Fort Boyard

Dat had toch wel iets.

de teringtubbies :rolleyes:

The A-Team & Dragonball Z xD

captain caveman :rolleyes:

On The Buses
Dad's Army
Perfect Strangers

Married with children xD

En vooral die Engelse comedie's

Tutti Fruti!!

Q & Q