Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En ik kijk trouwens ook heel vaak animal planet/discovery channel btw, vind ik altijd wel interessant, vooral diepzee vissen enzo, echt weirde beesten :|
discovery vind ik vaak gaaf o te kijken en ja, je leert er af en toe wat van
verder:
friends
coupling
24 (wanneer kotm deel 3?!!)
de oude versie van kopspijkers
jensen is zeker tof..heb m ook nu op radio aanstaan met zn telefoonterreur
vond paradise hotel ook gaaf om te volgen, had ik niet verwacht maar zat er toch elke keer aan vast hoe schijnheilig mensen kunnen zijn was hier een perfect voorbeld van
Op discovery American Choppers en af en toe wat andere docu's. National geographic, eXplorations is vet, build for the kill, andere docu's over het universum en zo doen het ook altijd goed. Wat tekenfilms, simpsons, futurama, johnny bravo en eek! the cat als dat r op is (helaas nu niet meer). Verder af en toe wat tofs op de commerciele zenders, keek eerst expeditie robinson ook vaak, jensen was lachen, reportage is wel ooit leuk (serial killers). En verder veel films.
En ik kijk trouwens ook heel vaak animal planet/discovery channel btw, vind ik altijd wel interessant, vooral diepzee vissen enzo, echt weirde beesten :|