AndroidHealthClinic

Welk vet percentage is dit?

david906

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
18%
Ik kan geen huidplooi meting doen en de tanita weegschaal geeft 13% aan maar daar kan ik nu alleen nog maar van dromen.

Lengte 185m
Gewicht 91.8kg

Welk vet percentage zit ik hier?

Bodyfront.jpg

DSCN0346.jpg

no way dat dit 13 is, denk wel 20 ofzo.

Idd zo rond 18-20

zeker geen 13

good luck

20% BF met 4 "blokjes"? Of wat is dat?

4 blokjes so what :-) ik heb al mensen gezien met 18% en 6blokjes als jij toch van blokjes houdt ....dit is zeker geen 13 eerder 20 a 21
and anyway who cares 19% of 21% of 17% .....dat hij een huidplooimeter koopt ( kost 29 euro) en laat meten :-) heb jij mss 4 blokjes 1m74 78kg 16% :-)

Laatst bewerkt:
20% ongeveer.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet zelf ook dat het geen 13%

Die lijnen in mijn benen kloppen, ik doe een schaatst sport en train mijn benen altijd redelijk zwaar.
Die blokjes die je een beetje ziet zitten er ook.
zie alleen wel de vet rond mijn heupen en onderkant borst.
Aan de binnenkant van mijn benen zit ook wat vet.

Ik kom namelijk van 120kg af

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

4 blokjes so what :-) ik heb al mennsen gezien met 18% en 6blokjes als jij toch van blokjes houdt ....dit is zeker geen 13 eerder 20 a 21
and anyway who cares 19% of 21% of 17% .....dat hij een huidplooimeter koopt ( kost 29 euro) en laat meten :-)

Ik vraag het gewoon, als je er niks om geeft waarom geef je dan het meest uitgebreide antwoord uit dit topic

4 blokjes so what :-) ik heb al mennsen gezien met 18% en 6blokjes als jij toch van blokjes houdt ....dit is zeker geen 13 eerder 20 a 21
and anyway who cares 19% of 21% of 17% .....dat hij een huidplooimeter koopt ( kost 29 euro) en laat meten :-) heb jij mss 4 blokjes 1m74 78kg 16% :-)

Neen, ik hou niet van blokjes, het was gewoon een opmerking, waarom moet je er zo kinderachtig op reageren?

Neen heb geen blokjes @16%.

rond de 20, niet lager

No offence, maar vind het best raar uit zien.

• Topic Starter Topic Starter
No offence, maar vind het best raar uit zien.

Ik ben er zelf helaas ook niet tevreden over, het is een grote smiley geworden, terwijl mij verteld wordt dat het litteken mooi onder het bikinilijntje zou zitten.
Dus ik schrok toen ik het de eerste keer zag. De operatie is in augustus uitgevoerd dus het litteken zal nog veel meer vervagen

Ik ben er zelf helaas ook niet tevreden over, het is een grote smiley geworden, terwijl mij verteld wordt dat het litteken mooi onder het bikinilijntje zou zitten.
Dus ik schrok toen ik het de eerste keer zag. De operatie is in augustus uitgevoerd dus het litteken zal nog veel meer vervagen

Het vervaagd en al lang knap dat je hier gekomen bent n doorzetten

wederom good luck!

Terug
Naar boven