MuscleMeat

Welk vet percentage is dit?

pffffffffffffffffffffffff
noone is perfect en zeker ik niet , en heb geen zin om hier verder op in te gaan .... ik weet wat ik nu nog kan en wat ik al gepresteerd heb ..das voor mij genoeg ....have a nice day ...pfffffffffffffffffff btw en ik wil zeker geen hercules look hebben.... want ik ben iemand met veel conditie en uithouding .....wat de herculesen niet hebben:-) na 10x 120 bp gedaan te hebben staan ze 10min te puffen rofllllllllll

WTF wat een idioot ben jij man:roflol:

Geniaal deze mensen!!:D

• Like
Waarderingen: Obeb
huh je ging je laten opereren toen je 120 kg woog???

zonde man

Ik kan geen huidplooi meting doen en de tanita weegschaal geeft 13% aan maar daar kan ik nu alleen nog maar van dromen.

Op welk lichaamstype is dat gemeten met die tanita? Op "standaard" of "atletisch"?
Volgens de manual van de tanita is atletisch:
* +19 jaar
* min 10 uur sporten per week
* hartslag in rust onder de 60

Ik val onder deze 3 voorwaarden om atletisch te zijn.
Als ik mij op standaard weeg kom ik uit op 15% en op atletisch 10%.
Wat dikke bullshit is. Ik ben er zeker van dat ik op 15% zit.

Ik schat jouw +-22%.

Denk ook rond de 20!

zal rond de 20 liggen joa

4 blokjes so what :-) ik heb al mensen gezien met 18% en 6blokjes als jij toch van blokjes houdt ....dit is zeker geen 13 eerder 20 a 21
and anyway who cares 19% of 21% of 17% .....dat hij een huidplooimeter koopt ( kost 29 euro) en laat meten :-) heb jij mss 4 blokjes 1m74 78kg 16% :-)

en zo zijn er ook die onder 10% geen blokjes hebben en verder nergens nix meer vast te pakken is (me:D)

Terug
Naar boven