AndroidHealthClinic

Welk vet percentage is dit?

Pff, jij denkt volgens mij dat je er ook als hercules uitziet. Om je even uit je droom te helpen, je bent niet perfect, verre van zelfs.:)
pffffffffffffffffffffffff
noone is perfect en zeker ik niet , en heb geen zin om hier verder op in te gaan .... ik weet wat ik nu nog kan en wat ik al gepresteerd heb ..das voor mij genoeg ....have a nice day ...pfffffffffffffffffff btw en ik wil zeker geen hercules look hebben.... want ik ben iemand met veel conditie en uithouding .....wat de herculesen niet hebben:-) na 10x 120 bp gedaan te hebben staan ze 10min te puffen rofllllllllll

Laatst bewerkt:
noone is perfect en zeker ik niet , en heb geen zin om hier verder op in te gaan .... ik weet wat ik nu nog kan en wat ik al gepresteerd heb ..das voor mij genoeg ....have a nice day ...pfffffffffffffffffff btw en ik wil zeker geen hercules look hebben want ik ben iemand met veel conditie en uithouding wat de herculesen niet hebben:-)

Zo moet je niet reageren, dan geef je ze alleen maar aandacht.

reageer met een simpele smiley zoals.

2cqfipf.png
Of :trollface:

Dus:

Pff, jij denkt volgens mij dat je er ook als hercules uitziet. Om je even uit je droom te helpen, je bent niet perfect, verre van zelfs.:)

:trollface:

Graag gedaan,

Mvg Bob

Laatst bewerkt:
noone is perfect en zeker ik niet , en heb geen zin om hier verder op in te gaan .... ik weet wat ik nu nog kan en wat ik al gepresteerd heb ..das voor mij genoeg ....have a nice day ...pfffffffffffffffffff btw en ik wil zeker geen hercules look hebben.... want ik ben iemand met veel conditie en uithouding .....wat de herculesen niet hebben:-) na 10x 120 bp gedaan te hebben staan ze 10min te puffen rofllllllllll

Je schrijft als een 10 jarige met een stoornis.:trollface:
Zo moet je niet reageren, dan geef je ze alleen maar aandacht.

reageer met een simpele smiley zoals.

2cqfipf.png
Of :trollface:

Dus:

:trollface:

Graag gedaan,

Mvg Bob

Hey Bob, met jou zoek ik nooit problemen weet je toch.:heart:

Mja, puur genetics.

Zo heeft de één allemaal zichtbare aderen over ze lichaam bij 15%, en de ander niet eens bij 8%.

Ik denk zomaar ruim boven de 20%. Ergens richting 25% ofzo. Ik was voor de zomer 20.1% en had echt duidelijk minder vet dan jij op je foto's

dat baby vet gaat er wel af als je meer en beter traint/eet. Ik heb er ook last van, nergens veel vet alleen wat op buik en bovenbenen wat maar verminderd zeker door trainen;)

denk rond de 19/20

regel dat je een huidplooimeting doet, dan heb je tenminste zekerheid.
nu laat je het over aan het inschattingsvermogen van een stelletje idioten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja jpv is me der 1 :lol:

19 ofzo

grtzz

Knap hoor dat je van 120kg komt.
Ik heb niet zo'n ervaring dus kan je niet zeggen welk percentage je zit.

Wat ik je wel kan vertellen is dat zo'n weegschaal vrij correct meet, maar enkel het onderlichaam. Is niet krachtig genoeg om je hele lichaam te meten.
Maar als je onderlichaam dus 13% is, kan je er wel vanuit gaan dat je totale lichaam zeker rond de 20% zit.

Je kan ook een meting laten doen bij een sportdokter. Krijg je ook terug van de ziekekas

ik heb 16,5

jij bent een stuk vetter dan ik dus indd 20 - 22 %

Terug
Naar boven