AndroidHealthClinic

Welke acteur vind jij maar niets?

Idd Phone Booth was een goeie thriller.

Hij zal wel al genoemd zijn (kan me moeilijk voorstellen van niet) maar deze clown verdient zeker een "eervolle" vermelding in dit topic:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eén van de meest overgewaardeerde en overbetaalde nullen in Hollywood.

Wel knap dat je precies dezelfde foto plaats als ik deed ;)

:rolleyes:: in bruges, the new world, miami vice, phone booth: allemaal topfilms, dankzij onze Colin.

on topic: Denzel Washington, Will Smith, Tom hanks, Cage.

Phone Booth was inderdaad zijn regel bevestigende uitzondering.

De rest zijn geen topfilms imho en In Bruges heb ik zelfs afgezet vanwege "onze" Colin's wanstaltelijke acteerwerk.

Denzel W., Cage, Vaughn (en mss Sandler) zijn echt wel solide acteurs hoor. Cage en Washington zou ik zelfs bij de betere rekenen, zij het dat ze veelal hetzelfde typetje spelen in hetzelfde type film (type film lord of war). American Gangster was beter dan dat, maar de epiek die betracht wordt, blijft imo toch nogal wanna-be Godfather.

On topic: Tom Cruise, Hugh Grant,

En Jennifer... geen acteerwonder, maar wie kan het wat schelen als je naar the breakup kijkt?? :D

akkoord met de gehele tekst van deze post.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Burt Reynolds & Mickey Rourke

Waarom tijd besteden aan dingen die je niet leuk vind?

Burt Reynolds & Mickey Rourke

Deliverance is een absoluut meesterwerk. Boogie Nights is grandioos. Dat is de legacy van Burt Reynolds, die wellicht door meer mensen herinnerd wordt door de afzichtelijk laatste delen van Smokey and the Bandit en Cannonbal run. En Rourke is als enfant terrible misschien niet zo constant geweest maar met Sin City en The Wrestler gaat hij nog postuum een lifetime achievement oscar krijgen :D

Deliverance is een absoluut meesterwerk. Boogie Nights is grandioos. Dat is de legacy van Burt Reynolds, die wellicht door meer mensen herinnerd wordt door de afzichtelijk laatste delen van Smokey and the Bandit en Cannonbal run. En Rourke is als enfant terrible misschien niet zo constant geweest maar met Sin City en The Wrestler gaat hij nog postuum een lifetime achievement oscar krijgen :D

Ik ben geen filmkenner dus kan er niet genuanceerd op ingaan, maar hun koppen staan me gewoon niet aan. Vooral hoe ze er nu uitzien met hun geplastificeerde hoofden.

Tom Cruise for sure..
Ongetalenteerde kapsoneslijer van 5 turven hoog. Daarbij is hij ook nog eens lid van scientology.

Ik ben geen filmkenner dus kan er niet genuanceerd op ingaan, maar hun koppen staan me gewoon niet aan. Vooral hoe ze er nu uitzien met hun geplastificeerde hoofden.

Doe jezelf een plezier en kijk in ieder geval Deliverance als je deze nog nooit gezien hebt ;)

Maar hij heeft opzich wel een punt wat betreft de plastic heads.
Een zichzelf respecterende man wordt gewoon op een normale manier oud.

Waarom denk je dat ik hem een film uit 1972 aanraadt? Of de twee films van Rourke die ik noem zijn alles behalve pretty faces.

Wat maakt mij het nu uit hoe een kerel zijn hoofd verzorgd, als hij geloofwaardig een rol neer kan zetten en hiervoor goed betaald wordt?

er is maar 1 iemand op (niet nederlandstalige) tv waar ik spontaan van moet kakken: hilarie burton aka peyton in one tree hill
voor de rest kan ik van alle acteurs wel minstens 1 film waarderen.

Charlie Sheen was in Platoon toch niet slecht imo. Zijn recenter werk is idd niet veel soeps meer.

er is maar 1 iemand op (niet nederlandstalige) tv waar ik spontaan van moet kakken: hilarie burton aka peyton in one tree hill
voor de rest kan ik van alle acteurs wel minstens 1 film waarderen.

Was zo tijdens het zappen op tv op zo'n aflevering beland. Die peyton was de hele aflevering lang aan het huilen ,echt superirritant.

Charlie Sheen was in Platoon toch niet slecht imo. Zijn recenter werk is idd niet veel soeps meer.

Hier heb je wel gelijk in. Mij valt het op dat de meeste van de acteurs,actrices vroeger in goede films meespeelden en nu alleen maar in films die soms het bekijken niet waard zijn.

Terug
Naar boven