MuscleMeat

Welke acteur vind jij maar niets?

Jim Carey kan ik echt niet naar kijken zo irritant.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat is er mis met Mickey Rourke? De meeste van zn rollen vind ik wel oké eigenlijk. Ik vind em verder ook niet irritant ofzo, eerder een coole uitstraling.

Idd, hij had een coole uitstraling
5dut7a.jpg

Met uitstraling bedoel ik niet alleen zn looks he. Maargoed, vroeger had hij wel een kop die de chicks diggen. Dat heeft ie niet meer idd, de botox heeft er niet veel aan geholpen. Past wel bij zn zelfdestructieve image. Kheb er geen problemen mee.

Ik denk niet dat die gast nu minder vrouwen kan krijgen dan in zijn jonge jaren, eerder integendeel ;)

Geen idee, maar zn kop is nu wel naar de klote. Ik blijf wel fan van em, altijd al geweest. 1 van de weinige tough guys die ik ook echt goed vind.

De vraag is hoe gaat onze kop eruit zien op die leeftijd?

Qua uiterlijk of op vakgebied?

De vraag is hoe gaat onze kop eruit zien op die leeftijd?

Alsof het door de leeftijd komt dat hij er zo slecht uitziet. Die botox was gewoon geen goed idee, al zegt hijzelf dat hij het gebruikt om de talloze littekens op zn gezicht te maskeren ipv tegen veroudering. Niet dat het me interesseert ofzo, met uitstraling doelde ik niet eens op zn looks.

Ik zou toch minder snel naar de botox grijpen denk ik.
Als je met botox niet overdrijft ga je er normaal gezien toch echt jonger uitzien zonder een abnormale look te krijgen. Het strijkt gewoon de rimpels glad. Nadeel is dat de spier op die plaats niet meer goed werkt en je gelaatsuitdrukkingen er anders kunnen gaan uitzien. Zeker als het over heel je gezicht verspreid is.

Als je met botox niet overdrijft ga je er normaal gezien toch echt jonger uitzien zonder een abnormale look te krijgen. Het strijkt gewoon de rimpels glad. Nadeel is dat de spier op die plaats niet meer goed werkt en je gelaatsuitdrukkingen er anders kunnen gaan uitzien. Zeker als het over heel je gezicht verspreid is.

Botuline legt gewoon een spier lam. Dit zorgt er voor dat je minder rimpels gaat zien.
Als je niet overdrijft kan het er beter gaan uitzien inderdaad. Helaas kunnen weinigen zich beperken tot het broodnodige en lopen er allemaal jerney kaagmans rond.

Botox helpt idd vooral bij expressierimpels owv die reden.

Botuline legt gewoon een spier lam. Dit zorgt er voor dat je minder rimpels gaat zien.
Als je niet overdrijft kan het er beter gaan uitzien inderdaad. Helaas kunnen weinigen zich beperken tot het broodnodige en lopen er allemaal jerney kaagmans rond.
Men gebruikt niet altijd botox. Je kan ook kiezen voor collageeninjecties. Ken er alles van want heb ooit de hele uitleg gekregen. Uiteindelijk gekozen voor het laatste, omdat men zei dat dit permanent was. Bleek dus niet waar te zijn. Bij botox is het sowieso tijdelijk, collageen zou echter kunnen blijven zitten en de huid elastischer maken zodat rimpels minder diep zijn. Maar bij mij werd de collageen vlotjes weer afgevoerd. Ik deed het vanwege voorhoofdrimpels.

Dan heb je ook nog de mogelijk om de gelaatspieren zelf te laten verbouwen, maar dat wordt niet snel gedaan als het niet ernstig is.

Hahaha, BigT in het gevecht tegen de tijd. Heb je al zoveel rimpels dan, of wil je er gewoon 20 uitzien?

Steven Seagal
Queen Latifah
Sarah Jessica Parker

Hahaha, BigT in het gevecht tegen de tijd. Heb je al zoveel rimpels dan, of wil je er gewoon 20 uitzien?
Ouderdomsrimpels zijn dat niet. Het zijn natuurlijke 'rimpels' als gevolg van hoe de gelaatspieren liggen. Had het al als tiener, doe je niets aan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

That peace of shit.

Nicolas Cage, bwaaaa. Lord of War was echt goed. De rest was dikke stront.

Terug
Naar boven