Tuplad
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 9%
Moet je eens de protein revolution van b&f proberen![]()
![]()
Ik train fasted: geen calorieën voor training dus.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je eens de protein revolution van b&f proberen![]()
![]()
Wil niet echt vet verbranden, dus denk alleen in de cut toepasbaar?
Grts
, niet per sé voor vet verlies.ik zie echt het nut van EAA's niet in als je frequent eiwit eet.
Stel dat je nuchter bent of je hebt lang niet gegeten en moet "onverwacht" gaan trainen, dan zal de snelle opname van de EAA's meerwaarde hebben, maar als je al gegeten hebt maakt het geen verschil.
Voor herstel zie ik het nut er ook niet van in aangezien je toch meestal een maaltijd eet voor de training.
leucine kan wel helpen aangezien het direct mtor kan activeren en zo ook de eiwitsynthese indien de bouwblokken EAA's uit de maaltijd nog aanwezig zijn.
Hoelang duurt het dan voordat eiwitten in bruikbare amino's zijn omgezet?

Ik moet zeggen dat de Aminomax 8000 van Gaspari me op dit moment ook erg goed bevalt.(complete Aminozuur keten)
Ik heb deze vandaag ook binnengekregen en vanmiddag voor en ná het trainen direct ingenomen, circa 4x stukes vóór en 4x ná de training. Ik neem ook altijd direct m'n eiwitshake mee naar de training, deze heb ik meteen opgedronken ná de inname van de 4x Gaspari Aminomax 8000 aminozuren. Kan dit kwaad? Het is wel een geplaar natuurlijk, eerst super veel water inname en daarna nog eens 250ml shake.. Ik wil ff weten of het slim is van me beide op het zelfde moment in te nemen of er juist een half uur tot een uur tussen te laten zitten. Anyone?
.Ik heb deze vandaag ook binnengekregen en vanmiddag voor en ná het trainen direct ingenomen, circa 4x stukes vóór en 4x ná de training. Ik neem ook altijd direct m'n eiwitshake mee naar de training, deze heb ik meteen opgedronken ná de inname van de 4x Gaspari Aminomax 8000 aminozuren. Kan dit kwaad? Het is wel een geplaar natuurlijk, eerst super veel water inname en daarna nog eens 250ml shake.. Ik wil ff weten of het slim is van me beide op het zelfde moment in te nemen of er juist een half uur tot een uur tussen te laten zitten. Anyone?
Geen probleem.
De amino's komen gelijk in je bloedbaan na inname (en zijn ook weer snel eruit). Je whey shake wordt pas een stuk later na inname opgenomen omdat deze eerst tot amino's afgebroken moet worden.