Fitness Seller

Welke bijwerkingen heb jij gehad?

wat een spam gang hier in de aas sectie zeg

Zijn er ook mensen die met bijwerkingen naar hun huisarts zijn gestapt? Wat kreeg je te horen? Werd je meteen bang gemaakt of kreeg je echt hulp ? Voor zover er hulp mogelijk is zonder te stoppen met je kuur..

Ik ben nog voor niets naar de dokter gegaan, omdat het gewoon niet nodig was!
Ze weet het wel, ik ben er gewoon eerlijk over geweest, voor het geval dat.

• Topic Starter Topic Starter
mijn huisarts wilde mij villen.Sinsdien neem ik een onafhankelijke arts

wist niet dat dat mogelijk was. Je hoort namelijk dat mensen bang zijn om naar hun huisarts te gaan, denk dat ze blij zullen zijn als ze weten dat dit mogelijk is.
Kan je misschien vertellen hoe je dit regelt?

wist niet dat dat mogelijk was. Je hoort namelijk dat mensen bang zijn om naar hun huisarts te gaan, denk dat ze blij zullen zijn als ze weten dat dit mogelijk is.
Kan je misschien vertellen hoe je dit regelt?

Vind het niet gek ook, mijn huisarts gooide het blaadje waar de bloedwaarden op stonden naar me toe en zei dat ik onmiddelijk moest stoppen :D

Krieltje, ben je echt impotent?

ja helaas is de enige vrouw die me kan genezen je moeder....stuur maar langs,nee ik doe der nix ben impotent.

Wat denk je nu zelf bro?
En wat dan nog,dan schreeuw je dat toch niet over een forum,omdat ik impotentieklachten door een deca d*ck heb gehad.....get real

Mja je zei het zelf in je post...
Redelijk klote man :o

Dus dat is definitief? Is zo en zal niet meer veranderen?

GOZER NEE ...ik HAD een decadick,NU NIET meer.....HAD verleden tijd van HEB

TOPIC..WELKE BIJWERKING HEB JE GEHAD NA AS GEBRUIK

Ok man sorry... Deca d*ck ken ik ja maar ik schrok even...

Whahahaha!!!!!!!:D:D

Lezen is ook wat he?

IGF-1 - Niets! Behalve goede vermindering van vet.

Nolvadex - Schijven op mijn schouders. Ik denk vanwege de hormoonschommelingen!

WTF schijven ?? wat moet ik me daarbij voorstellen?

Heb je met igf1 dat je droger wordt op de plaatsen waar je injecteerd, zet je IM of SQ, is het LR3 ?

• Topic Starter Topic Starter
wat was er mis met je bloedwaarden? Waar schrok hij zo van?

Bloedwaarden waren niet getest, wou ze laten testen.Hij schrok van het gebruik.

In plaats dat dat sukkeltje me nou helpt met me gezondheid gaat hij hypocriet lopen lullen over hoe slecht het wel niet is, hij wist niet eens wat testosteron E en deca was :roflol: terwijl hij heel goed weet dat er ook mensen rondlopen die hero spuiten of elke dag XTC slikken en schijt hebben aan hun leven.

depressie,stemmingswisselingen af en toe paniekaanvallen na de kuur.tijdens de kuur verhoogde agressie,prikkelbaarheid,veel zweten,kortademigheid,slecht conditie,extreme vermoeidheid zoveel soms dat ik me naar de sportschool moest slepen,onrustige slaap gepaard met horror dreams:D

Allejezus wat een noob die doc van jou zeg:cool:

Weet iemand hoe je het t best kan brengen als je je huisarts gaat vertellen ?

-Zweten
-Puisten
-Geilheid
-Labiel
-Slechte nachtrust
-Bizarre dromen.

snacht's zweten, puisten, geiler(alhoewel ik dit wel prettig vond), last van "slapende" handen en dit vooral snacht's.

-rare dromen
-paniek aanval in de nakuur(begin nakuur)
-lui zijn
-geiler
-minder eetlust (vind ik de ergste)

Terug
Naar boven