MuscleMeat

Welke celebs zitten volgens jou aan de Steroids?

Wat denken jullie van Jean Claude Van Damme?

Jean+Claude+Van+Damme+08.jpg

[Link niet meer beschikbaar] lees deze link eens en klik dan is op die website ???

Heel hollywood leeft op Hgh en testosteron.
als is het maar om 1 rimpeltje minder te hebben.

veel van deze mannen zijn dik naturel haalbaar, alleen die man van the green mile niet zo makkelijk omdat hij van zichzelf al een beer is en daarbij ook traint

ik moet echt lacheeeee om die karl noten XD

overduidelijk 50cent.
Maar hij is rapper, hij moet wel, anders is die niet stoer jwz

Peter van Asbroeck.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kk buff

ik heb een tijdje in Antwerpen gewoond-gestudeerd-gewerkt en in de gym waar ik eerst trainde daar kwam Peter ook. Echt een f**got met bandana op en zo iemand die alleen biceps traint. Volgens mij kende hij de eigenaar ofzo want het was echt een gym waar je een 'BV' nooit zou verwachten. Allemaal oude, piepende machines, niks anders dan n*gers en marokkanen, ijskoud in de winter en 27euro per maand lidgeld geloof ik. In de gym waar ik daarna ben verzeild geraakt kwamen o.a Frank Molnar, die 'Simon' uit de reeks Sara en last but not least de enige echte Gert Verhulst!!! Kerel is fokking 2 meter en houdt van spandex wielershorten. Liep constant rond met zijn gsm te bellen. 3 herhalingen en weer bellen. Zag er helemaal nie zo vriendelijk uit als op TV :-)

Misschien Edward Norton voor American His X ( Maar had ook gehoord dat hij ook stevig getraind heeft en vanuit gunstige hoeken werd gefilmd )
Eddie Murfie ;) (vreemde naam eigenlijk Murfie :P ) , voor The Nutty Professor, kijk maar hoeveel vocht hij daar vast houdt.
Die kerel waar Bradje Pitje het tegenop neemt in Troy ( begin scene )

haha ja murfie is zeker een vreemde naam daarom heet hij ook eddy murphy :panders klonk het ook maar stom he :D

veel van deze mannen zijn dik naturel haalbaar, alleen die man van the green mile niet zo makkelijk omdat hij van zichzelf al een beer is en daarbij ook traint

Michael Clarke Duncan

• Topic Starter Topic Starter
ik heb een tijdje in Antwerpen gewoond-gestudeerd-gewerkt en in de gym waar ik eerst trainde daar kwam Peter ook. Echt een f**got met bandana op en zo iemand die alleen biceps traint. Volgens mij kende hij de eigenaar ofzo want het was echt een gym waar je een 'BV' nooit zou verwachten. Allemaal oude, piepende machines, niks anders dan n*gers en marokkanen, ijskoud in de winter en 27euro per maand lidgeld geloof ik. In de gym waar ik daarna ben verzeild geraakt kwamen o.a Frank Molnar, die 'Simon' uit de reeks Sara en last but not least de enige echte Gert Verhulst!!! Kerel is fokking 2 meter en houdt van spandex wielershorten. Liep constant rond met zijn gsm te bellen. 3 herhalingen en weer bellen. Zag er helemaal nie zo vriendelijk uit als op TV :-)

whaaaaa gaat gertje zo een beetje gaan zwijnen zo in de gum zo?

gertje in spandex,de natte droom van elke hond

Mickey Rourke ook wel denk ik in de voorbereiding van The Wrestler.

Kijk ook maar eens wat ie besteld in de film. :D

rourke-wrestler.jpg

Danny_Trejo_El_Mexicanismo.jpg

En denk ook nog wel Vinnie Jones en Steve Austin

Hahaha, meen je dat echt? Peter is een kolossaal stuk staal. Frank Molnar en Gertje hebben ook wel een fysiek om U tegen te zeggen. En Gert Verhulst is inderdaad de grootste loser die je je kan inbeelden. Oke, hij is rijk en heeft het gemaakt, maar hij is een bijzonder irritant persoon.

kaws-spongebob-square-pants.jpg

Spongebob hij houd duidelijk ook vocht vast

nog zo'n patser

Hahaha, meen je dat echt? Peter is een kolossaal stuk staal. Frank Molnar en Gertje hebben ook wel een fysiek om U tegen te zeggen. En Gert Verhulst is inderdaad de grootste loser die je je kan inbeelden. Oke, hij is rijk en heeft het gemaakt, maar hij is een bijzonder irritant persoon.

haha, ben je nu serieus? Die frank molnar is een vet zwijn
"Kollosaal stuk staal" :roflol:

Terug
Naar boven