- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Peter van Asbroeck.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
kk buff
en dikke GH gut

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Peter van Asbroeck.
kk buff

Peter van Asbroeck.
kk buff
Misschien Edward Norton voor American His X ( Maar had ook gehoord dat hij ook stevig getraind heeft en vanuit gunstige hoeken werd gefilmd )
Eddie Murfie(vreemde naam eigenlijk Murfie
) , voor The Nutty Professor, kijk maar hoeveel vocht hij daar vast houdt.
Die kerel waar Bradje Pitje het tegenop neemt in Troy ( begin scene )
anders klonk het ook maar stom he 
veel van deze mannen zijn dik naturel haalbaar, alleen die man van the green mile niet zo makkelijk omdat hij van zichzelf al een beer is en daarbij ook traint
ik heb een tijdje in Antwerpen gewoond-gestudeerd-gewerkt en in de gym waar ik eerst trainde daar kwam Peter ook. Echt een f**got met bandana op en zo iemand die alleen biceps traint. Volgens mij kende hij de eigenaar ofzo want het was echt een gym waar je een 'BV' nooit zou verwachten. Allemaal oude, piepende machines, niks anders dan n*gers en marokkanen, ijskoud in de winter en 27euro per maand lidgeld geloof ik. In de gym waar ik daarna ben verzeild geraakt kwamen o.a Frank Molnar, die 'Simon' uit de reeks Sara en last but not least de enige echte Gert Verhulst!!! Kerel is fokking 2 meter en houdt van spandex wielershorten. Liep constant rond met zijn gsm te bellen. 3 herhalingen en weer bellen. Zag er helemaal nie zo vriendelijk uit als op TV :-)
ik heb een tijdje in Antwerpen gewoond-gestudeerd-gewerkt en in de gym waar ik eerst trainde daar kwam Peter ook. Echt een f**got met bandana op en zo iemand die alleen biceps traint. Volgens mij kende hij de eigenaar ofzo want het was echt een gym waar je een 'BV' nooit zou verwachten. Allemaal oude, piepende machines, niks anders dan n*gers en marokkanen, ijskoud in de winter en 27euro per maand lidgeld geloof ik. In de gym waar ik daarna ben verzeild geraakt kwamen o.a Frank Molnar, die 'Simon' uit de reeks Sara en last but not least de enige echte Gert Verhulst!!! Kerel is fokking 2 meter en houdt van spandex wielershorten. Liep constant rond met zijn gsm te bellen. 3 herhalingen en weer bellen. Zag er helemaal nie zo vriendelijk uit als op TV :-)
[Link niet meer beschikbaar] lees deze link eens en klik dan is op die website![]()

Hahaha, meen je dat echt? Peter is een kolossaal stuk staal. Frank Molnar en Gertje hebben ook wel een fysiek om U tegen te zeggen. En Gert Verhulst is inderdaad de grootste loser die je je kan inbeelden. Oke, hij is rijk en heeft het gemaakt, maar hij is een bijzonder irritant persoon.