- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is dat niet die colombiaanse gast uit xXx met Vin Diesel?![]()
geen idee, maar hij is wel degene van "are you a mexican or a mexican't?" uit de film 'once upon a time in mexico'![]()
ik heb een tijdje in Antwerpen gewoond-gestudeerd-gewerkt en in de gym waar ik eerst trainde daar kwam Peter ook. Echt een f**got met bandana op en zo iemand die alleen biceps traint. Volgens mij kende hij de eigenaar ofzo want het was echt een gym waar je een 'BV' nooit zou verwachten. Allemaal oude, piepende machines, niks anders dan n*gers en marokkanen, ijskoud in de winter en 27euro per maand lidgeld geloof ik. In de gym waar ik daarna ben verzeild geraakt kwamen o.a Frank Molnar, die 'Simon' uit de reeks Sara en last but not least de enige echte Gert Verhulst!!! Kerel is fokking 2 meter en houdt van spandex wielershorten. Liep constant rond met zijn gsm te bellen. 3 herhalingen en weer bellen. Zag er helemaal nie zo vriendelijk uit als op TV :-)

Hahaha, meen je dat echt? Peter is een kolossaal stuk staal. Frank Molnar en Gertje hebben ook wel een fysiek om U tegen te zeggen. En Gert Verhulst is inderdaad de grootste loser die je je kan inbeelden. Oke, hij is rijk en heeft het gemaakt, maar hij is een bijzonder irritant persoon.
haha, ben je nu serieus? Die frank molnar is een vet zwijn
"Kollosaal stuk staal"![]()
Je bedoeld uit A Man Apart. In Triple X zitten geen colombianen.
Verder verdenk ik Skinnie van heftig gebruik.
![]()
Je bedoeld uit A Man Apart. In Triple X zitten geen colombianen.
jawel, als ze eerst uit de vliegtuig worden gedropt en Vin Diesel heel stoer roept "I live for this shit!!!".
Hahaha, meen je dat echt? Peter is een kolossaal stuk staal. Frank Molnar en Gertje hebben ook wel een fysiek om U tegen te zeggen.
Frank Molnar? Peter?
Michael jai white!
Zit zonder enige twijfel aan de roids maar heb tonnen veel respect voor die gast! Er is toch niks mooier dan zo'n body in combinatie met snelheid en lenigheid!
Een hele stap verder dan enkel "stoerdoennerij" zoals de meeste acteurs!
http://www.youtube.com/watch?v=fylDp1VtZbA
http://www.youtube.com/watch?v=LepCZOV7QH4
jawel, als ze eerst uit de vliegtuig worden gedropt en Vin Diesel heel stoer roept "I live for this shit!!!".
"I'm going to cut off your nose, funny guy". Die kerel is dat, die martelaar die X dan een paar keer voor zijn b**kes mept. Klopt ook precies met de tattoo's op zijn onderarmen.
)IN blood and bone heeft die niet zo n goed fysiek vind ik.
Zijn fysiek in Unditputed 2 is echt te bruut voor woorden.
![]()