XXL Nutrition

Welke celebs zitten volgens jou aan de Steroids?

50cent

Danny_Trejo_El_Mexicanismo.jpg
is dat niet die colombiaanse gast uit xXx met Vin Diesel? :roflol:

ik heb een tijdje in Antwerpen gewoond-gestudeerd-gewerkt en in de gym waar ik eerst trainde daar kwam Peter ook. Echt een f**got met bandana op en zo iemand die alleen biceps traint. Volgens mij kende hij de eigenaar ofzo want het was echt een gym waar je een 'BV' nooit zou verwachten. Allemaal oude, piepende machines, niks anders dan n*gers en marokkanen, ijskoud in de winter en 27euro per maand lidgeld geloof ik. In de gym waar ik daarna ben verzeild geraakt kwamen o.a Frank Molnar, die 'Simon' uit de reeks Sara en last but not least de enige echte Gert Verhulst!!! Kerel is fokking 2 meter en houdt van spandex wielershorten. Liep constant rond met zijn gsm te bellen. 3 herhalingen en weer bellen. Zag er helemaal nie zo vriendelijk uit als op TV :-)

"hey gertje, wat is dat, zo'n pedlift?"

edit: srry vr dubbelpost, my bad:p

Hahaha, meen je dat echt? Peter is een kolossaal stuk staal. Frank Molnar en Gertje hebben ook wel een fysiek om U tegen te zeggen. En Gert Verhulst is inderdaad de grootste loser die je je kan inbeelden. Oke, hij is rijk en heeft het gemaakt, maar hij is een bijzonder irritant persoon.

Op een gegeven moment was die Peter dus biceps aan het trainen en ik had hem in het oog. Hij ging zitten op het toestel en stak de pin behoorlijk ver in het blok, dus dacht 'mmm dit wil ik nog wel eens zien'. Hij heeft toen ongeveer 3 herhalingen gedaan uit alle macht. Zijn bandana vloog bijna van zijn hoofd... I kid you not, waar gebeurd.

haha, ben je nu serieus? Die frank molnar is een vet zwijn
"Kollosaal stuk staal" :roflol:

Frank stond altijd maar op de loopband en had echt kollossaal vette benen en kuiten.

Mr T ziet er redelijk droog uit op die vroege foto. Later bij de A-team moet die belt die hij altijd draagt flink strak getrokken worden, hij kreeg zeker een buikje.
Rocky zie je het overduidelijk, Rocky 1 is hij niet droog, hij wordt gaandeweg droger tot deel IV
LL Cool J heeft wel veel massa gekregen. Hij was dunner bij de single I need love

Laatst bewerkt:
linker hoe die eerst was en rechter hoe die nu is :p
TysonMAVRIXREX_468x447.jpg

moet wel roids zijn

Michael jai white!

Zit zonder enige twijfel aan de roids maar heb tonnen veel respect voor die gast! Er is toch niks mooier dan zo'n body in combinatie met snelheid en lenigheid!
Een hele stap verder dan enkel "stoerdoennerij" zoals de meeste acteurs!

http://www.youtube.com/watch?v=fylDp1VtZbA

http://www.youtube.com/watch?v=LepCZOV7QH4

IN blood and bone heeft die niet zo n goed fysiek vind ik.

Zijn fysiek in Unditputed 2 is echt te bruut voor woorden.

2el3ztk.jpg

jawel, als ze eerst uit de vliegtuig worden gedropt en Vin Diesel heel stoer roept "I live for this shit!!!".

Klopt, you're right:o "I'm going to cut off your nose, funny guy". Die kerel is dat, die martelaar die X dan een paar keer voor zijn b**kes mept. Klopt ook precies met de tattoo's op zijn onderarmen.

• Topic Starter Topic Starter
IN blood and bone heeft die niet zo n goed fysiek vind ik.

Zijn fysiek in Unditputed 2 is echt te bruut voor woorden.

2el3ztk.jpg

volledig akkoord,in die film is het een ziekelijk perfecte fysiek,en dan nog zulke skills beheersen al hij...bravo..chapeau!

# Ben Johnson (sprinter, liep een wereldrecord op de 100 meter tijdens de Olympische spelen van Seoel)
# Marion Jones (atlete, heeft op meerdere atletiekonderdelen medailles behaald) #
# Andre Agassi (tennisser, met meerdere grand-slam titels) #
# John McEnroe (tennisser, met meerdere grand-slam titels)

Mary J Blige zou ook gebruikt hebben

die zit samen met dr. dre te spuiten!

MJB heeft echt een goed fysiek hoor. Ik verdenk madonna voor hgh usage.

Terug
Naar boven