Jullie denken wel heel snel dat iemand juiced zeg.
-Jean Claude kan heel goed natural zijn zo ook Billy Blanks. Jullie vergeten voor het gemak dat dit topsporters zijn en dat ze niet heel huge zijn maar gewoon droog.
-Christian Bale vermoed ik ook wel. Zeker in American Psycho
-Ryan Reynolds en Sean William Scott laat em niet lachen. Zo'n fysiek kan iedereen opbouwen zonder roids.
-Ralf Moeller (hoe je het ook schrijft) zit ook zeker aan de saus. Is neit voor niks ex Mr Universe.
-LL Cool J snoept volgens mij wel
-50 cent zou goed natural kunnen zijn. Zoveel stelt het niet voor. Beetje goede genen en paar bakjes rijst en tonijn en klaar
-Will Smith is wel een juicer.
-Bloodhound gang gast weet ik niet. Is natural ook wel te behalen. En hij is al jaren hetzelfde gebouwd
-Ed Norton zou natural makkelijk haalbaar zijn. Maar hij is wel heel snel groot geworden voor een ecto dus zal wel snoepjes zijn geweest
-Michael Clarke Duncan is een juicer
-Sylvester Stallone is al jaren een juicer en misbruikt STH de laatste tijd.
-Terry Crews is volgens mij een flinke spuiter
-Brad Pitt ik hoop voor hem dat ie natural is want als je daarvoor meot snoepen is het wel heel triest
Een paar mensen ben ik niet helemaal over uit:
-Teal'c van Stargate
-Michael Jai White:
http://www.imdb.com/gallery/ss/0443...jpg?path=pgallery&path_key=White, Michael Jai
Hier issie vrij klein in Tyson en in Universal Soldier The Return issie stuk groter. Estestisch erg plezierend fysiek. Hij zegt nooit met gewichten te trainen maar alleen met lichaamsgewicht. Weet niet zo of ik dat moet geloven.