AndroidHealthClinic

Welke celebs zitten volgens jou aan de Steroids?

Hier was Ferrigno nog helemaal niet zo groot (Chuck Norris ook niet trouwens :D)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sf_lou.jpg

0809231255.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

Die n*ger uit the green mile
En die akteur die de hulk speelde in de nieuwe film:D

Leophyte zei:
Pff, die 50 cent vind ik toch wel zo'n kneus he..
"Get juiced or die tryin"
Met z'n vieze vet-t**ten, wel grappig dat je altijd z'n bovenlijf ziet, maar z'n benen dan weer niet :rolleyes:

En ok, ik geef toe, hij is groter dan mij, maar ik heb het niet zo op die "p.i.m.p."

Moet hij dan in zijn onderbroek op het podium gaan staan?

Leviathan zei:
Hier was Ferrigno nog helemaal niet zo groot (Chuck Norris ook niet trouwens :D)[/IMG]

Dat is Ferrigno helemaal niet. Zo zag Tom Selleck eruit voor hij aan de steroids ging. Dat snorretje heeft hij dus overgenomen van Chuck Norris, inspirator van velen, trainer of champions en leermeester van Joe Weider.

boerenkool zei:
Dat is Ferrigno helemaal niet. Zo zag Tom Selleck eruit voor hij aan de steroids ging. Dat snorretje heeft hij dus overgenomen van Chuck Norris, inspirator van velen, trainer of champions en leermeester van Joe Weider.

Dit is Tom Selleck. Wezenlijk verschil met die kop op de foto met Norris ;)

TOMSELLECK.jpg

Jullie denken wel heel snel dat iemand juiced zeg.
-Jean Claude kan heel goed natural zijn zo ook Billy Blanks. Jullie vergeten voor het gemak dat dit topsporters zijn en dat ze niet heel huge zijn maar gewoon droog.
-Christian Bale vermoed ik ook wel. Zeker in American Psycho
-Ryan Reynolds en Sean William Scott laat em niet lachen. Zo'n fysiek kan iedereen opbouwen zonder roids.
-Ralf Moeller (hoe je het ook schrijft) zit ook zeker aan de saus. Is neit voor niks ex Mr Universe.
-LL Cool J snoept volgens mij wel
-50 cent zou goed natural kunnen zijn. Zoveel stelt het niet voor. Beetje goede genen en paar bakjes rijst en tonijn en klaar
-Will Smith is wel een juicer.
-Bloodhound gang gast weet ik niet. Is natural ook wel te behalen. En hij is al jaren hetzelfde gebouwd
-Ed Norton zou natural makkelijk haalbaar zijn. Maar hij is wel heel snel groot geworden voor een ecto dus zal wel snoepjes zijn geweest
-Michael Clarke Duncan is een juicer
-Sylvester Stallone is al jaren een juicer en misbruikt STH de laatste tijd.
-Terry Crews is volgens mij een flinke spuiter
-Brad Pitt ik hoop voor hem dat ie natural is want als je daarvoor meot snoepen is het wel heel triest

Een paar mensen ben ik niet helemaal over uit:
-Teal'c van Stargate

-Michael Jai White:
http://www.imdb.com/gallery/ss/0443...jpg?path=pgallery&path_key=White, Michael Jai
Hier issie vrij klein in Tyson en in Universal Soldier The Return issie stuk groter. Estestisch erg plezierend fysiek. Hij zegt nooit met gewichten te trainen maar alleen met lichaamsgewicht. Weet niet zo of ik dat moet geloven.

Laatst bewerkt:
]
Jamesss zei:
-Jean Claude kan heel goed natural zijn zo ook Billy Blanks. Jullie vergeten voor het gemak dat dit topsporters zijn en dat ze niet heel huge zijn maar gewoon droog.
-Christian Bale vermoed ik ook wel. Zeker in American Psycho
-Ryan Reynolds en Sean William Scott laat em niet lachen. Zo'n fysiek kan iedereen opbouwen zonder roids.
-Ralf Moeller (hoe je het ook schrijft) zit ook zeker aan de saus. Is neit voor niks ex Mr Universe.
-LL Cool J snoept volgens mij wel
-50 cent zou goed natural kunnen zijn. Zoveel stelt het niet voor. Beetje goede genen en paar bakjes rijst en tonijn en klaar
-Will Smith is wel een juicer.
-Bloodhound gang gast weet ik niet. Is natural ook wel te behalen. En hij is al jaren hetzelfde gebouwd
-Ed Norton zou natural makkelijk haalbaar zijn. Maar hij is wel heel snel groot geworden voor een ecto dus zal wel snoepjes zijn geweest
-Michael Clarke Duncan is een juicer
-Sylvester Stallone is al jaren een juicer en misbruikt STH de laatste tijd.
-Terry Crews is volgens mij een flinke spuiter
-Brad Pitt ik hoop voor hem dat ie natural is want als je daarvoor meot snoepen is het wel heel triest

Een paar mensen ben ik niet helemaal over uit:
-Teal'c van Stargate

-Michael Jai White:
http://www.imdb.com/gallery/ss/0443...jpg?path=pgallery&path_key=White, Michael Jai
Hier issie vrij klein in Tyson en in Universal Soldier The Return issie stuk groter. Estestisch erg plezierend fysiek. Hij zegt nooit met gewichten te trainen maar alleen met lichaamsgewicht. Weet niet zo of ik dat moet geloven.

Kijk jij ook stargate:eek:

Dan zijn wij 2 de enigen hier op het board:p
Btw, teal'c snoept echt wel
Vooral tussen seizoen 5 en 7 zie je het verschil echt goed
Daarbij is hij gewoon huge

cjudge.jpg

Jamesss zei:

-Michael Jai White:

Van Damme is in een grijs verleden bij onze Belgische vrinden Bodybuildkampioen geweest. Door dat feit en de foto's die ik daarvan gezien heb lijkt het me meer dan aannemelijk dat hij gebruikt(e).

We vergeten nog een B-celeb, vooral bekend uit Rocky IV:

Dolph Lundgren.

@Spiertje
Ik snap niet dat iemand Stargate niet leuk kan vinden. Heb elke aflevering van SG1 en Atlantis op mijn pc staan.

Ontopic: JCVD heeft ook zwaar aan de cocaine gezeten dus mogelijk is ie ook niet vies geweest van een spuitje. I stand corrected

Jamesss zei:
@Spiertje
Ik snap niet dat iemand Stargate niet leuk kan vinden. Heb elke aflevering van SG1 en Atlantis op mijn pc staan.

Ontopic: JCVD heeft ook zwaar aan de cocaine gezeten dus mogelijk is ie ook niet vies geweest van een spuitje. I stand corrected

Idd, het is zo ongelofelijk verslavend:D
Heb het al vanaf aflevering 1 gevolgd, maar alleen op tv omdat ik het vanaf de begin zo keek en zo wil houden
Maar veronica kapt ermee na sz 7 dus de rest zal ik toch wle moeten downen

Offtopic: In de USA zijn ze al bij S10 dus je kan nog veel lekkers kijken.\
Ontopic: Dolph Lundgren is ook wel een snoeperd volgens mij. Of hij heeft goede genen.

- Alle Worstelaars in the States.

Al de fysieken in de openingspost zijn gewoon naturals in mijn ogen, maar met hun levenswijze en al dat gereis, zullen er genoeg gesnoept hebben.

Jamesss zei:
Offtopic: In de USA zijn ze al bij S10 dus je kan nog veel lekkers kijken.\
Ontopic: Dolph Lundgren is ook wel een snoeperd volgens mij. Of hij heeft goede genen.
Offtopic: Ja maar bij seiz 10 eindigt het wel, ik denk dat ze het dan afsluiten met een film
Het zal een trieste dag zijn als het zover is :(

Ontopic: What about !

spiertje16 zei:
Offtopic: Ja maar bij seiz 10 eindigt het wel, ik denk dat ze het dan afsluiten met een film

shut up you fool

Ik denk trouwens ook die uit de oude flodder serie

spiertje16 zei:

Nee man B.A. heeft niet gebruikt dat hoeft toch niet. Zijn 'fysiek' heb je ook wel als je een beetje een n*gger bouwvakker bent en je bent toch al van nature redelijk uit de kluiten gewassen, hoef je nog niet eens voor te trainen. Erg droog is hij nl. ook niet.

Ik denk dat er een hoop hier de fout maken om te zeggen dat je 'een dergelijk fysiek ook zonder roids kunt behalen'. Dat zal best zo zijn. Er wordt echter vergeten dat de acteurs van de ene opname in de andere vallen en dus vaak van personage moeten wisselen. Het gaat er bij celebs dus in de meeste gevallen om, snel gespierd te worden en niet zozeer massamonsters.
Ik ben er heilig van overtuigd dat de meeste goed-uitziende acteurs en rappers aan de juice zitten om toch het hele jaar rond er goed uit te zien.

Als je ziet hoelang de meeste er hier over doen om enkele kilo's VVM aan te komen, weet je eigenlijk al genoeg. Met een personal gym en trainer gaat het echt niet 2x zo snel.

Terug
Naar boven