boerenkool
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MightyDuck zei:Nee man B.A. heeft niet gebruikt dat hoeft toch niet. Zijn 'fysiek' heb je ook wel als je een beetje een n*gger bouwvakker bent en je bent toch al van nature redelijk uit de kluiten gewassen, hoef je nog niet eens voor te trainen. Erg droog is hij nl. ook niet.

Gorill0r zei:Ik verdenk Karl Noten:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
die kop!!!gravy zei:LL ONTKENT ANABOLEN TE GEBRUIKEN
LL Cool J ontkent de geruchten dat hij plastische chirurgie zou hebben ondergaan. Ook beweert hij geen anabolen te gebruiken; “Er zijn een hoop vragen en speculaties. Om eerlijk te zijn, zijn er zoveel mensen die denken te weten wat ik doe. Doet hij aan anabolen? Heeft hij aan plastische chirurgie gedaan? Het zegt meer over de mensen die zulke vragen stellen dan over mij. Dat zijn mensen die zelf niet tot het uiterste gaan om in vorm te komen. Dus gaan ze er vanuit dat ik dat ook niet doe. Dat zegt meer over hun zwakheid dan over mij. Ik vind het jammer dat mensen zo zwak zijn.” aldus LL.
Ik geloof er niet veel van, verder verdenk ik busta rhymes er ook van.
Marky zei:
Gohan zei:

allemaal rondje worstelaars afkraken? Deze mensen (en vooral die in de WWE zitten) moeten dit soort lichamen krijgen om aan de top te komen. Nu is Scott Steiner zijn top al een tijd voorbij, en dit is ook een oude foto. Roepen dat worstelaars AS gebruiken en het raar vinden is net zoiets als roepen dat Ronnie Coleman en Jay Cutler AS gebruiken en het dan raar vinden.