AndroidHealthClinic

Welke celebs zitten volgens jou aan de Steroids?

LLCoolJ lijkt me ook zeker. En Madonna natuurlijk.

johan vlemmix

Tony Little?

• Topic Starter Topic Starter
MightyDuck zei:
Nee man B.A. heeft niet gebruikt dat hoeft toch niet. Zijn 'fysiek' heb je ook wel als je een beetje een n*gger bouwvakker bent en je bent toch al van nature redelijk uit de kluiten gewassen, hoef je nog niet eens voor te trainen. Erg droog is hij nl. ook niet.

heb jij hem niet gezien in rocky 3??
:eek:

B.A. en Van Dammen zitten wel degelijk aan de AS.
Vergeten wie hier Gery Halliwel niet?
die is toch ook niet droog geworden van youghurt te eten

Kweetniet hoor,als je nu naar the A team kijkt is die kerel helemaal niet zo imposant meer. Gewoon wat overrated.

Michael Jackson... duidelijk last van gyno door te juicen: [Link niet meer beschikbaar]

Piet Veerman. Duidelijk!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

LL ONTKENT ANABOLEN TE GEBRUIKEN

LL Cool J ontkent de geruchten dat hij plastische chirurgie zou hebben ondergaan. Ook beweert hij geen anabolen te gebruiken; “Er zijn een hoop vragen en speculaties. Om eerlijk te zijn, zijn er zoveel mensen die denken te weten wat ik doe. Doet hij aan anabolen? Heeft hij aan plastische chirurgie gedaan? Het zegt meer over de mensen die zulke vragen stellen dan over mij. Dat zijn mensen die zelf niet tot het uiterste gaan om in vorm te komen. Dus gaan ze er vanuit dat ik dat ook niet doe. Dat zegt meer over hun zwakheid dan over mij. Ik vind het jammer dat mensen zo zwak zijn.” aldus LL.

Ik geloof er niet veel van, verder verdenk ik busta rhymes er ook van.

Jullie vergeten vanilla ice!! , monster rug die gozer

en partyboy niet te vergeten[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
gravy zei:
LL ONTKENT ANABOLEN TE GEBRUIKEN

LL Cool J ontkent de geruchten dat hij plastische chirurgie zou hebben ondergaan. Ook beweert hij geen anabolen te gebruiken; “Er zijn een hoop vragen en speculaties. Om eerlijk te zijn, zijn er zoveel mensen die denken te weten wat ik doe. Doet hij aan anabolen? Heeft hij aan plastische chirurgie gedaan? Het zegt meer over de mensen die zulke vragen stellen dan over mij. Dat zijn mensen die zelf niet tot het uiterste gaan om in vorm te komen. Dus gaan ze er vanuit dat ik dat ook niet doe. Dat zegt meer over hun zwakheid dan over mij. Ik vind het jammer dat mensen zo zwak zijn.” aldus LL.

Ik geloof er niet veel van, verder verdenk ik busta rhymes er ook van.

IDD BUSTA!!

Marky zei:
- Alle Worstelaars in the States.

Lekker makkelijk, over 1 kam scheren.

Dit zijn ook worstelaars uit de states:

Chris Sabin: [Link niet meer beschikbaar]

Christopher Daniels: [Link niet meer beschikbaar]

Matt Bentley (neef van de beroemde Shawn Michaels): [Link niet meer beschikbaar]

En dit zijn maar een paar voorbeelden. Dat zijn de supersterren van TNA, waar je beoordeeld wordt op wat je kan, en niet op hoe je eruit ziet.

In de WWE werkt dat anders, daar zitten ook meer grote mannen.

Paar voorbeelden:

Bobby Lashley: [Link niet meer beschikbaar]

Batista: http://sportsmedia.ign.com/sports/i...atista-animal-unleashed-20050721051503000.jpg

Chris Masters (hier was hij 18/19): http://www.upw.com/superstars/images/chris_sign_2.jpg

En zo zijn er nog veel meer. Maar zeker niet alle worstelaars zijn gebruikers, en het worden er steeds minder. Na het overlijden van Eddie Guerrero door overmatig drank/drugs/steriod gebruik zijn er sterke maatregelen getroffen. Er worden nu regelmatig tests gehouden, en als je positief blijkt krijg je sowieso een schorsing van 30 dagen plus een geldboete, en dat is het minimum. Ze kijken dus niet of je in het verleden hebt gekuurd (wat veel mensen in de WWE hebben) maar of je nu in een kuur zit. Als dat zo is, heb je een probleem. Chris Masters is al 3 maanden niet op tv geweest, hij is geschorst en in een klinkiek gestopt om hem te behandelen. Kurt Angle, gouden medaille winner op de Olympische Spelen in 1996 en 1 van de absolute top sterren in de WWE is geschorst omdat hij niet van de pijnstillers af kan blijven. Ze hebben op dit moment een "zero-tolerance" policy, en dat is ook goed, want veelste veel worstelaars overlijden voordat ze 50 zijn.

terry tate

Steve O....overduidelijk sth ;)

whahaha zijn jullie allemaal jaloerse ecto's ofzo?

Deze worstelaar is ook natural volgens mij :D

Scott Steiner(Big popa pump => Waarschijnlijk aan de naam te zien gesponserd door BSN)

:roflol: allemaal rondje worstelaars afkraken? Deze mensen (en vooral die in de WWE zitten) moeten dit soort lichamen krijgen om aan de top te komen. Nu is Scott Steiner zijn top al een tijd voorbij, en dit is ook een oude foto. Roepen dat worstelaars AS gebruiken en het raar vinden is net zoiets als roepen dat Ronnie Coleman en Jay Cutler AS gebruiken en het dan raar vinden.

Er wordt vaak nogal lacherig over showworstelaars gedaan, maar als mensen eens wisten wat voor atleten dit waren en hoe verschrikkelijk hard werk het is zou je voortaan wel 2 keer denken om er lacherig over te doen. Imo horen veel van de showworstelaars tot de beste atleten op de aarde.

Terug
Naar boven