XXL Nutrition

Welke compleet vage/random dingen weet jij nog van vroeger?

Bezoekers in dit topic

Toen ik in groep 5 zat, voordat ik naar school ging keek ik naar de klok op de videorecorder en zag dat het 7:50 was. Op dat moment dacht ik: "dit ga ik nooit vergeten en onthoud dit"... intredasting true story

Dus 20 jaar geleden?
 
Iemand van achter getackeld, met echt een superman vlieg actie

Blote billen van een houten glijbaan, instant burn

In poep gaan zitten

Tegen me lerares gezegd dat vrouwen niet kunnen sporten, eruit gezet met gym toen :roflol:

Allemaal rond groep 3/4 dit...
Badass

ok.
 
Zei ooit eens tegen een vrouw dat ze wel heel lelijke tanden had. Was toen 8 ofzo, kon niet echt inschatten of het grof was of niet.
 
Dat ik een keer met lucifers zat te spelen bij een vuilnisplaats naast een flat en daardoor bijna heel de flat in de fik had gestoken :)

Wow, ik heb bijna hetzelfde meegemaakt als klein pyromaantje. Bij mijn oom z'n flat (ik was een jaar of 10) gooide ik een sterrenflikker op een doos met kranten in de kelder... De buurvrouw wilde politie bellen maar mijn oom nam het voor me op. Als ik er nu op terugkijk schaam ik me diep. Wat een k*t streken had ik als kind zeg. Er hadden wel doden kunnen vallen. :o
 
op internaat had ik eens al iemand zijn spullen op het plafond en tegen de muur geplakt met plakband. heb nog wel wat anekdotes maar kom er nu even niet op.
 
Mijn broek omlaag getrokken terwijl ik over het zebrapad liep en screeuwde "kom tot zien, kom tot zien". Gestoord kind!
 
Laatst bewerkt:
In groep twee mepte een meisje met van die steltenn mij, dus ik haar schoppen, kreeg ik straf:|?

Stond samen met de juf me handen te wassen in groep 1 denk ik, zegt zij zo van, van dat stromende water moet je plassen ehh?! OMG, en me broek was al nat...

In groep 5 kreeg je soort computerles hoe je met de pc om moet gaan, wil ik me uitstrekken op me stoel, bleek me lerares achter me te staan, recht in haar boobies..Would still hit her these days lol
 
In groep twee mepte een meisje met van die steltenn mij, dus ik haar schoppen, kreeg ik straf:|?

Stond samen met de juf me handen te wassen in groep 1 denk ik, zegt zij zo van, van dat stromende water moet je plassen ehh?! OMG, en me broek was al nat...

In groep 5 kreeg je soort computerles hoe je met de pc om moet gaan, wil ik me uitstrekken op me stoel, bleek me lerares achter me te staan, recht in haar boobies..Would still hit her these days lol

pics?
 
In groep twee mepte een meisje met van die steltenn mij, dus ik haar schoppen, kreeg ik straf:|?

Stond samen met de juf me handen te wassen in groep 1 denk ik, zegt zij zo van, van dat stromende water moet je plassen ehh?! OMG, en me broek was al nat...

In groep 5 kreeg je soort computerles hoe je met de pc om moet gaan, wil ik me uitstrekken op me stoel, bleek me lerares achter me te staan, recht in haar boobies..Would still hit her these days lol

Like a bawz

Leuk topic om te lezen als je eigenlijk moet studeren.
Weet niet meer veel van vroeger behalve het feit dat ik een echte pyromaan was :o
 
Toen ik een jaar of 10 was ging ik vuurwerk afsteken met m'n broertje. We hadden net onze befaamde BN-koekjes op en had de verpakking in de fik gestoken en in een grote stalen container gegooid. Bleek dus dat er veel karton/papier in die container zat. Wij rustig vuurwerk afsteken in het bos ernaast en ineens zien we rook boven het dak van het gebouw uitkomen, dus wij kijken wat er was bleek dat de inhoud van de container in de fik stond en dat het was overgeslagen naar het gebouw! Wij rennen voor ons leven naar de dichtsbijzijnde basisschool 300 meter verderop om ons te verstoppen. Eenmaal thuis hoorden we sirenes en zijn we wezen kijken, halve gebouw afgebrand. Gelukkig is het door niemand gezien en nooit meer wat van gehoord.
 
Ergens in de lagere schooljaren had ik, als hyperactief kind, de blokfluit van mijn zus gaan halen op haar kamer. Begon ik gelijk een irritante dwaas te spelen(echt hurr durr derp), wat vond ik dat leuk;). Mijn zus pissed, het was haar dure houten blokfluit :mad: Ze zegt "geef die terug!!", dus ik "Ok, als ge nie boos zijt:(". Ik geef ze terug, mept ze drie x keisnel op mijn kop met die blokfluit :mad: heb haar toen onderuitgestampt, is ze met haar kop tegen de kast gevallen en was er een duidelijk verschil in de grootte van haar pupillen :o
 
3de/4de leerjaar op bosklas.
Ik wou maar niet slapen en bleef met mijn vriendjes praten op de kamer.
Leerkracht werd boos en haalde mij uit m'n bed. Ik moest bij de leerkrachten gaan slapen.
Toen ik wakker werd stond mijn juffrouw in haar blote borsten in de kamer haar om te kleden. Ik deed maar alsof ik nog sliep ^^

Nice:roflol:
 
Vroeger in de lagere school hadden wij een kerel (om aandacht te hebben) die alles op at. Zo'n kauwgom die (mss al jaren) op grond lag van de grond schrapen en op kauwen. Wafel met duivenstront. Good times.
 
oja deze, ontplofte pakje aardbijenyoghurt in me zak van een dikke winterjas in groep 6,7 ofzo.
ging in de pauze langs alle kindjes op t schoolplein om te vragen ´of ze durven hun hand er in te steken´
 
Hmm ik denk ineens aan van die zakjes die je in je mond moest pleuren en dan ging het spetteren ofzo ,
aaa lekker vaag Ina :o

geen flauw idee meer hoe dat heet ?!
 
Van die knettertjes ? :) Die in je mond knetteren?
 
Back
Naar boven