MuscleMeat

welke eiwitten (nieuw hier)

hcmaikel

Novice
Waardering
0
hallo ik ben nieuw hier ben 17 jaar.
train nu bijna 1 jaar egt sirieus. heb ook eiwit shakes van dynamite.
nu zit ik met wat vraagjes.
ik let erg op me voeding wat ik eet. goeie dingen dus en ik eet ong om de 2 tot 3 uur.
ik begin smorgens met een whey eiwit shake en als ik heb getraint neem ik dr ook nog 1tje. ik train min 3 keer tot max 4 keer per week 1 uurtje lang.
heb apparte schema's. nu had ik ergens gelezen dat whey eiwit shakes zijn voor alleen na het trainen is dat waar? en wat voor shakes moet ik dan nemen smorgens? zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten? en wat voor merk bevalt jullie goed?

HCmaikel

hallo ik ben nieuw hier ben 17 jaar.
train nu bijna 1 jaar egt sirieus. heb ook eiwit shakes van dynamite.
nu zit ik met wat vraagjes.
ik let erg op me voeding wat ik eet. goeie dingen dus en ik eet ong om de 2 tot 3 uur.
ik begin smorgens met een whey eiwit shake en als ik heb getraint neem ik dr ook nog 1tje. ik train min 3 keer tot max 4 keer per week 1 uurtje lang.
heb apparte schema's. nu had ik ergens gelezen dat whey eiwit shakes zijn voor alleen na het trainen is dat waar? en wat voor shakes moet ik dan nemen smorgens? zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten? en wat voor merk bevalt jullie goed?

HCmaikel

Is dat je ontbijt?

Probeer even op het forum jezelf in te lezen. Deze vraag is al meerdere keren gesteld. Er is hierover genoeg informatie te vinden, heb je nog aanvullende, specifieke vragen mag je die natuurlijk altijd stellen. Dit is wel erg basic imo.

Maak een flinke kom brinta/havermout en gooi daar 40 gram whey doorheen, eet daarbij 1/2 boterhammen met pindakaas/beleg en je hebt een goed ontbijt :)

• Topic Starter Topic Starter
zal ik anders mn voeding schema plaatsen?

Terug
Naar boven