MuscleMeat

welke email programma?

patmuscle

Huge Freak
Waardering
770
welke email programma gebruiken jullie ik had eerst windows live mail , maar ben net overgestapt naar mozilla thunderbird erg goed moet ik zeggen welke gebruiken jullie? groeten ,

Geen programma, gewoon hotmail.

• Topic Starter Topic Starter
oh kan ook maar ik vind het handiger om een programma te gebruiken , heb namelijk meerdere emails kan je dus meerdere accounts aanmaken voor elke email adres dat werkt egt super

oh kan ook maar ik vind het handiger om een programma te gebruiken , heb namelijk meerdere emails kan je dus meerdere accounts aanmaken voor elke email adres dat werkt egt super

Hier ook thunderbird, en die gebruik ik al vanaf versie 1 en dat is dus al jaren.

Vroeger ging hotmail nooit want had geen pop3, zie net dat dit dus wel gewoon kan.

• Topic Starter Topic Starter
ja ymir heb hem vandaag dus installed bevalt me prima

Ik gebruik outlook 2007. Werkt perfect.

windows live mail, is thunderbird zoveel beter dan?

Het standaard mail programma van IOS, werkT super. Op de pc windows live, maar vind dat na de laatste update best k*t geworden.

Gmail, software overbodig.

thunderbird en gwn gmail

Yahoo mail, gebruik al jaren geen mailprogramma meer. Lokale mail zuigt als je net bij een belangrijke mail wil terwijl je aan de andere kant van de wereld bent en je dus geen beschikking hebt over de mailtjes op je pc. Valt ook wel een mouw aan te passen natuurlijk door gewoon alle mail op de server te laten staan maar ik heb liever web based mail. Overal toegankelijk en zelfs in de verste uithoeken van deze wereld kan je tegenwoordig het internet op.

gmail, hotmail en outlook.

Gmail uiteraard.

Terug
Naar boven