MuscleMeat

Welke energie bar voor training

MuscleV

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Hey,

Ik ben benieuwd of er ook mensen zijn die voor training een energiebar nemen..

zo ja welke want je hebt echt enorm veel verschillende.

Ik neem de kipmetrijstenbroccolibar voor mijn training.

• Topic Starter Topic Starter
haha dat deed ik ook alleen dat lukt me niet because of me werk dus daarom kan ik beter een bar nemen

je kan eens kijken naar Davina Energy OatSnack dat zijn een soort van haverkoeken.Altijd makkelijk als je even niets anders kan eten.

• Topic Starter Topic Starter
Zou ProteinPlus Energy & Protein Bar goed zijn om voor krachttraining in te nemen?

of is het beter als je 1 uur gaat trainen om een Energize bar te nemen..

Zo 1 bar gaat volgens mij niets uitmaken, is mijn mening maar. Beter neem je een uur of 1.5 uur voor de training een maaltijd. Als dat niet kan door je werk maak je smorgens een shake klaar met havermout, pindakaas, whey en nog wat dingen die je lekker vindt en neem het mee naar je werk en je drinkt het gewoon een uurtje voor je gaat trainen op. Nog altijd beter dan één of andere bar.

Zo 1 bar gaat volgens mij niets uitmaken, is mijn mening maar. Beter neem je een uur of 1.5 uur voor de training een maaltijd. Als dat niet kan door je werk maak je smorgens een shake klaar met havermout, pindakaas, whey en nog wat dingen die je lekker vindt en neem het mee naar je werk en je drinkt het gewoon een uurtje voor je gaat trainen op. Nog altijd beter dan één of andere bar.

Mja, of een pre-workout nemen.

Zo'n bar neem ik eerder als tussendoortje

Die bars blijven ook duur. Net als de eiwitbar..
Lijken wel de kaviaar onder de sups..
6 weken lang 1 bar per dag kost net zoveel als 6 weken test

Davina Energy OatSnack van XXL Nutrition zijn super lekker. Vooral yoghurt citroen is lekker. En ook nog eens goedkoop nu in de uitverkoop.

Terug
Naar boven