XXL Nutrition

Welke fatburner moet ik nemen???

VanessaL

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
67kg
Er zijn er zoveel dat ik het echt niet meer weet. En allemaal zeggen ze geweldig te zijn.

Wat moet het doen. Ik wil er 1 die honger goed onderdrukt. En mijn suikerbehoefte onderdrukt.
Extra energie is een leuke pree.

Welke is dan het beste?

zou ik eerder voor fat attack gaan, alles is perfect onderbouwd waarom het erin zit, je krijgt er wat lekkere energie van (lees; geen vervelend opgefokt gevoel). heb ze beide staan, en perfect burn leek mij meer een energizer

dexaprine is the real deal

Wij waren al wat eerder met de verkoop gestopt voor de VWA er mee kwam. We kregen er hele nare terugkoppelingen over. Het is een product wat zeker niet voor iedereen geschikt is. Ik denk ook dat het meer een Energizer - partydrugs was dan een fatburner :p

Wij waren al wat eerder met de verkoop gestopt voor de VWA er mee kwam. We kregen er hele nare terugkoppelingen over. Het is een product wat zeker niet voor iedereen geschikt is. Ik denk ook dat het meer een Energizer - partydrugs was dan een fatburner :p

:roflol:

op een halfje ga ik net goed, een hele is dan weer veel te veel. Misschien gewoon doseringen aanpassen en pilletje ook kleiner maken, is al een redelijk grote pil om te slikken.

ik zou voor t5 gaan

heb ook oude dexa staan, ik studeer gewoon en maak lange dagen en heb dan geen zin in een opgefokt gevoel, tijdens colleges is dat nou niet echt handig. fat attack is echt perfect voor mij omdat het me slechts scherp en opgewekt maakt

• Topic Starter Topic Starter
Let op dat het meer om het hongergevoel onderdrukken gaat. Dan om scherp en opgewekt zijn.

Ik las juist over fat attack dat mensen juist veel honger kregen. Dat is dus precies niet wat ik wil ;)

Let op dat het meer om het hongergevoel onderdrukken gaat. Dan om scherp en opgewekt zijn.

Ik las juist over fat attack dat mensen juist veel honger kregen. Dat is dus precies niet wat ik wil ;)

Ga voor een ECA stack, er is er 1 in omloop die T5 genoemd wordt.
Deze vind ik erg goed werken, kan er erg moeilijk mee eten. (komt door de cafeïne)

Deze fatburner is mijn favoriet. Is sowieso een trend tegenwoordig.
In onze gym loopt zowat iedereen ermee :D

L-carnitine hielp toch niks voor vetverbranding......of heb ik het mis?

Net als de originele XXL Energize! zeker (ga er nog steeds heerlijk op :D)

Terug
Naar boven