Fitness Seller

Welke fysiek ambieer jij?

Peiling Peiling Kies je fysiek!

• A

Stemmen: 4 2,0%
  • B

Stemmen: 40 19,8%
  • C

Stemmen: 51 25,2%
  • D

Stemmen: 50 24,8%
  • E

Stemmen: 6 3,0%
  • F

Stemmen: 9 4,5%
  • G

Stemmen: 42 20,8%

• Totaal stemmers
    202
Foto G, degene met dat ventje vind het toch wel ernstig bruut !

C of D, als ik echt moet kiezen dan word het D:D

G, niks is mooier dan veel massa en ook bruikbaar. Alleen wel met een deftig BF.

Uit deze foto's is het lastig kiezen. Het verschil tussen B/C en D is te groot. B en C zijn naturel te doen, D niet.

Als ik uit deze foto's moest kiezen zou ik voor G gaan, het Strongman/PL fysiek. En dan die ene helemaal links op de foto in de eerste rij, of die in het midden met de grijze broek. Straalt gewoon pure kracht uit.

Uit deze foto's is het lastig kiezen. Het verschil tussen B/C en D is te groot. B en C zijn naturel te doen, D niet.

Als ik uit deze foto's moest kiezen zou ik voor G gaan, het Strongman/PL fysiek. En dan die ene helemaal links op de foto in de eerste rij, of die in het midden met de grijze broek. Straalt gewoon pure kracht uit.

Ik weet niet of je het zo bedoeld , maar ik ben er zeker van dat de hele opstelling bij G ook niet naturel haalbaar is.
Daarbij hebben de meeste gasten op de foto bij G een bovenstel waar meerdere lightweight BB'ers jaloers op zijn.

G, powerlifter, maar dan wel zoals kroc (de middeste) of andere 2 linkse. Kroczaleski is echt een beer.

Lightweight bb tot heavy. Er tussenin eig, wil wel 50cm armen hebben.

C maar ik vindt zijn pecs lelijk :(

F, ja, lekker hoog schieten, who cares

Bodybuild jwt..

B. Of D, maar dan minder droog.

D en sluit me aan bij minder droog zoals al door een aantal gezegd is.

D qua grootte, met de verhoudingen van E

DDDd dubbel DD

F, ook al is het bijna onmogelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Toch nog veel B, had ik niet verwacht.

nick+auger+40.jpg

Dit lijkt er meer op ja, maar dan met iets dikkere onderarmen en biceps nog ;)

Terug
Naar boven