AndroidHealthClinic

Welke goedkope merk supps?

Moest wel lachen om jouw reactie, heb je er net supps gekocht ofzo?!
Ik heb vroeger ook deze klachten vernomen, toen b&f nog sponsor hier was, maar nooit over XXL, Sportfood of Powersupplements.
Kan je dat uitleggen?
Of denk jij dat er maar 1 leverancier is in NL en dat alle winkels verplicht alleen daar mogen inkopen.
Het moet wel HEEL ERG toevallig zijn dat al die klachten over b&f gaan. Vroeger zocht er niemand wat achter, maar bedrijf die op eigen merk bespaart door klanten te naaien......daar blijft het niet bij.
Ik heb niks tegen b&f, ik heb wel degelijk iets tegen zulke praktijken. En dat zulke praktijken bij b&f gebeuren is niet mijn schuld, maar hun eigen daden.
Mensen dingen aansmeren doet elke webwinkel, sommige zijn er erger in dan anderen. Maar neppe kkzooi verkopen voor een topprijs, gaat beetje te ver.

Ja, heb er net wat gekocht, in de winkel hoor dus, wees gerust dat zijn toch geen nep merken.
En nee, er is niet maar 1 leverancier, maar ik weet ook toevallig van iemand uit deze "business" dat enkele conculega's bij dezelfde leverancier hun inkopen doen.
Het is niet mijn bedoeling om je aan te vallen, maar om op basis van die bekende uit het wereldje te zeggen dat de producten of merken niet in orde zijn, dat gaat iets te ver. Mochten de A-merken niet kloppen, dan mag je de leverancier erop aanspreken.
Een afwijkend product komt bij anderen ook zeker wel voor, maar wanneer dat hier op het forum openbaar gemaakt wordt, heerst er een bepaalde censuur.
Daarbij hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind en mensen willen altijd graag klagen.

Ik maak me geen zorgen hoor, jij mag het kopen en denken dat ze altijd gewoon goed zijn en die fabeltjes van b&f geloven, want B&F is wel altijd zo eerlijk geweest over hun huismerk en heeft daarna ook nooit fraude ontkend, en het ging maar om 1 product van 1 batch hoor.
Dit heeft niks met leverancier te maken, namaak is ook te koop in China, Engeland en overal op e-bay.
Heb vroeger eerste-hands meegemaakt afwijkende a-merken gekocht bij b&f. Hier op het forum ook vaak en hoor vaak van 3e partijen over b&f, 1-merken en afwijkende smaak/kleur/inhoud.
En jij denkt dat als jij het zelf in fysieke winkel van B&F gekocht hebt, dat ze daar dan zo eerlijk zijn dat ze zouden vertellen als ze namaak verkopen LoL.
Ik probeer jou of iemand anders niet te overtuigen, koop maar waar JIJ wil.
Ik gooi wat info bloot, als ik er zelf niet in geloof, dan trek ik mijn mond niet open :)

Dan vraag ik me af hoe onafhankelijk sommige mods zijn..
XXL is forum sponsor... en DBB heeft ervoor gekozen niet meer in zee te gaan met bedrijven die hun bezoekers niet ter nauwer hart nemen... Dus onafhankelijk moeten ze niet zijn... als ze maar correct zijn.

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

B&F verkoopt ook gewoon A merk producten die zou je daar prima kunnen kopen
Als je 0,0 moraliteit hebt en in de toekomst nog door bedrijven in zak gezet wilt worden. Ja tuurlijk want dan zeggen bedrijven hey waarom niet doen, klanten blijven toch bij ons ook komt het uit... HOE STOM KUN JE ZIJN.

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Ik maak me geen zorgen hoor, jij mag het kopen en denken dat ze altijd gewoon goed zijn en die fabeltjes van b&f geloven, want B&F is wel altijd zo eerlijk geweest over hun huismerk en heeft daarna ook nooit fraude ontkend, en het ging maar om 1 product van 1 batch hoor. Dit heeft niks met leverancier te maken, namaak is ook te koop in China, Engeland en overal op e-bay. Heb vroeger eerste-hands meegemaakt afwijkende a-merken gekocht bij b&f. Hier op het forum ook vaak en hoor vaak van 3e partijen over b&f, 1-merken en afwijkende smaak/kleur/inhoud. En jij denkt dat als jij het zelf in fysieke winkel van B&F gekocht hebt, dat ze daar dan zo eerlijk zijn dat ze zouden vertellen als ze namaak verkopen LoL. Ik probeer jou of iemand anders niet te overtuigen, koop maar waar JIJ wil. Ik gooi wat info bloot, als ik er zelf niet in geloof, dan trek ik mijn mond niet open :)
Amen.

B&F verkoopt ook gewoon A merk producten die zou je daar prima kunnen kopen

Dan hou je de overige wan praktijken in stand. Je sponsort dan een bedrijf dat een schande is voor onze sport.
Uit principe gewoon niets daar bestellen.

Anti b&f posts zijn toegestaan hier, zelfs als het spam is.

Ik had laatst een post gemaakt met kritiek tegen xxl and het werd verwijderd door een mod.

Ik ben mede hierom weggegaan bij dbb. Ik was geen bekend of super actief lid maar de negativiteit hier op dit forum is zo jammer dat ik maar naar een ander forum ben gegaan. Dit terwijl ik hier jaren lang met veel plezier heb lopen "lurken" en toch ook al sinds 2 jaar lid ben van dit forum.

Wat doen de mods tegenwoordig eigenlijk?

XXL is forum sponsor... en DBB heeft ervoor gekozen niet meer in zee te gaan met bedrijven die hun bezoekers niet ter nauwer hart nemen... Dus onafhankelijk moeten ze niet zijn... als ze maar correct zijn.
Correct handelen wil dan ook zeggen kritiek laten staan toch...of was de kritiek terecht en mocht niemand dit zien. En voor de duidelijkheid, ik ben niet pro B&F of anti-XXL.. ---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------
Ik ben mede hierom weggegaan bij dbb. Ik was geen bekend of super actief lid maar de negativiteit hier op dit forum is zo jammer dat ik maar naar een ander forum ben gegaan. Dit terwijl ik hier jaren lang met veel plezier heb lopen "lurken" en toch ook al sinds 2 jaar lid ben van dit forum. Wat doen de mods tegenwoordig eigenlijk?
Die zijn bezig om bepaalde posts weg te poetsen.

Maar laten we allemaal vriendelijk blijven naar elkaar, daar is dit forum toch voor bedoeld. Niet om elkaar af te zeiken of iets dergelijks
Het was van mijn kant alleen een observatie, verder niets.

Kom op jongens, het is maar een hobby. In de krachtsport tref ik doorgaans altijd vriendelijke mensen, laten we het ook een beetje vriendelijk houden. Wellicht dat ons krachtmaatje Gunnar dan weer om het hoekje komt kijken? :D

Net zoals bodyenfit nog steeds mammoth heeft terwijl interactieve al jaren failliet is :roflol: en net zoals bodyenfitshop vreemde smaken oh yeah bars had die niet eens bij iss op de website staan :roflol: En net zoals de serving size van de optimum whey heel anders is dan van alle andere aanbieders van optimum whey :roflol:

Nee, ook de a merken zijn prima te vertrouwen bij bodyenfit!

Net zoals bodyenfit nog steeds mammoth heeft terwijl interactieve al jaren failliet is :roflol:

Wat zeg jij nu? http://www.mammothsupplements.com/mass.asp

en net zoals bodyenfitshop vreemde smaken oh yeah bars had die niet eens bij iss op de website staan

:rolleyes:

2zre0s5.jpg

2a92kqo.jpg

:roflol: En net zoals de serving size van de optimum whey heel anders is dan van alle andere aanbieders van optimum whey :roflol:

Zowel XXL als Sportfood hebben serving size van 29.4 gram op hun website staan...BnF ook :rolleyes:

Dat BnF de mist is ingegaan met hun huismerk is wel duidelijk, dat er misschien fouten zijn gemaakt met andere merken (ik heb zelf bij BnF een klacht doorgegeven omdat mijn Ressurect PM bruinig van kleur was, terwijl de pot die ik uit Amerika kreeg -> gewonnen bij een contest, felblauw was) zorg er ajb voor dat je feiten kloppen vooraleer je wat begint te roepen.

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier. Ik heb al drie jaar niet meer getraind en wil van af morgen weer gaan beginnen. Graag wil ik van jullie weten welke merken jullie aanraden voor mijn supps? Voorheen heb ik Body en Fitshop gebruikt, maar ik heb begrepen dat zij zich schuldig hebben gemaakt aan amino spiking.

Hoe is de staat ermee? Raden jullie aan om weer bij Body en Fitshop te kopen? Zo ja/nee, waarom? Graag serieuze reacties. Welke andere goedkope en kwalitatieve merken raden jullie aan? Zit ik goed met met huismerken als Bulkpowders en MyProtein?

Groet,

Bulkpowders.nl is volgens mij de goedkoopste die goed getest is, vooral als er een kortingscode is.

Myprotein is met de acties soms nog iets goedkoper maar die zijn nog steeds niet getest op aminozuren.

XXL Nutrition is goed maar meestal wel iets duurder.

Net zoals bodyenfit nog steeds mammoth heeft terwijl interactieve al jaren failliet is :roflol: en net zoals bodyenfitshop vreemde smaken oh yeah bars had die niet eens bij iss op de website staan :roflol: En net zoals de serving size van de optimum whey heel anders is dan van alle andere aanbieders van optimum whey :roflol:

Trolll confirmed:D

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik voor MyProtein kies. Heb afgelopen dagen goede dingen daarover gelezen en ze hebben momenteel een dikke korting.

Zegt de ene troll tegen de ander.:rolleyes:
Haha, nee hoor. Ik maak graag plezier, help leden waar nodig, maar zoals je begrijpt zijn sommige dingen gewoon hinderlijk. Dan moet je er gewoon maar een grapje over maken ipv overal serieus op in te gaan:cool:

Haha, sukkel! Zo zie je maar weer dat jij als enige doel hebt om b&f af te kraken zonder dat je weet waar je over praat. :stfu:

Terug
Naar boven