XXL Nutrition

Welke hoog innovatieve producten, waarvan je dacht: dat gaat hem worden, zijn kei hard geflopt?!

De plastuit.

385732386.jpg

385732387.jpg

385732389.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Haha thnx!

- minidisk
- cd-i

keep'em cumming!

Als je dat moet vragen heb je nooit gebruik gemaakt van deze fantastische uitvinding. De DVD rewinder was revolutionair maar zeer onbegrepen. De zeropuntsspectrale diametrale sporing van je DVD werd weer in lijn gebracht door dit apparaat.

Eric R.

Worldonline haar beursgang.

Sega dreamcast [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gratis Internet medio 2000 (enkel abbonements kosten die afgeschafd werden) waarop letterlijk elke provider van de wel 30 die er toen waren op evenementen massaal installatie CD's uitdeelden waarbij je het evenementen terrein aan het eind van de dag bezaaid zag liggen met CD's. :roflol:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Sega dreamcast [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hele goede idd! Maat van me had deze ook, super goede spelcomputer, alleen niemand wilde hem hebben. Dat ding is toch nog gelanceerd vóór de playstation, niet?

Gratis Internet medio 2000 (enkel abbonements kosten die afgeschafd werden) waarop letterlijk elke provider van de wel 30 die er toen waren op evenementen massaal installatie CD's uitdeelden waarbij je het evenementen terrein aan het eind van de dag bezaaid zag liggen met CD's. :roflol:

Dat was dan hetzelfde als ze nu vaak doen met die usb stickjes met internet, niet? Alleen tegenwoordig is het betaald allemaal.

Hele goede idd! Maat van me had deze ook, super goede spelcomputer, alleen niemand wilde hem hebben. Dat ding is toch nog gelanceerd vóór de playstation, niet?

klopt ja! het zou DE spelcomputer moeten worden, je kon zelf je games verder spelen in je joystick onderweg..

Ik wilde m kopen, had al de Sega 16 bit, jaren speel plezier van gehad..
Toch maar even gewacht en uiteindelijk gegaan voor de Nintendo 64..

Gelukkig maar want volgens mij zijn er maar 30 games voor uitgebracht en hebben die niet meer dan een paar maanden in de winkel gelegen:o

1kg dumbbells

Terug
Naar boven