AndroidHealthClinic

Welke hoog innovatieve producten, waarvan je dacht: dat gaat hem worden, zijn kei hard geflopt?!

Digitale Compact Cassette (DCC) - was al achterhaald toen het in de winkel kwam...

minidisk
PSP ( nice een batterij van 2 uur)

Light en zero producten.
Honda Civic's
Jassen met bondkraagjes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uit de oude doos, frisdrank waar je een soort van schuimsnor van kreeg. Binnen een jaar weer van de markt.

Wat ben je toch eigenlijk een oude bok Eric (eentje met een gezegend libido dat dan weer wel). Ik geef toe dat op basis daarvan de kinders van de moderne tijd inderdaad een erg goede aan je hebben betreffende het leren onderhouden van voorspoed voor de toekomst.

starcraft II ...ik ben nu de gekraakte versie aan het spelen :P

Laatst bewerkt:
i mode
blueray gaat ook floppen

3D films.. ow wacht daar had ik al geen hoge verwachtingen van ook!

chipknip?

tamagochi? (of hoe schrijf je die rommel)

philips%20vr2414%20totaal01.jpg

In feite het meest innovatieve videosysteem, Video 2000. Betamax heeft daarna nog de strijd verloren met VHS maar als geheel was Betamax geen floppend systeem.

laserdisc.gif

Laserdisc, alsof Philips een patent heeft op floppende standaards. Maar goed Philips is net zo goed de (mede) grondlegger van de CD-speler,DVD-speler, Blu-ray en de compact cassette

Laserdisc was in feite zijn tijd ver vooruit en bood betere beeld en geluidskwaliteit dan VHS, Betaxmax en Video 2000. Groot probleem van Laserdisc was Laser rot waarbij schijfjes bijna letterlijk wegrotten en de beperkte afspeelduur per schijf.

Knipperlichten op een BMW.

Ik weet nog dat ik Blade (1) en Starship Troopers op de laserdisc heb gezien.

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja veel Philips producten die voorbij komen hier.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
as_snb_redbull_200.jpg

Sniper X

Alles van Apple.

Terug
Naar boven