AndroidHealthClinic

Welke hoog innovatieve producten, waarvan je dacht: dat gaat hem worden, zijn kei hard geflopt?!

klopt ja! het zou DE spelcomputer moeten worden, je kon zelf je games verder spelen in je joystick onderweg..

Ik wilde m kopen, had al de Sega 16 bit, jaren speel plezier van gehad..
Toch maar even gewacht en uiteindelijk gegaan voor de Nintendo 64..

Gelukkig maar want volgens mij zijn er maar 30 games voor uitgebracht en hebben die niet meer dan een paar maanden in de winkel gelegen:o

Vroeger een gamecube gehad, wat toch ook behoorlijk flopte omdat er nooit mainstream games op uitkwamen (behalve NFS en Fifa, natuurlijk). Je moest het altijd maar doen met de Nintendogames als Mario en Zelda die, hoewel ze heel kwalitatief waren, zeker niet voor iedereen weggelegd waren.

-Nintendo Virtual Boy

virtualboy.jpg

-Nokia N-gage

nokia_n-gage.jpg

Pal plus (http://nl.wikipedia.org/wiki/PALplus). Ik weet nog dat me pa een facking dure tv had gekocht want die had pal plus.. alleen kunst en kitch werd uitgezonden in pal plus...dikke fail dus:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Innovatief: nee
Flop: ja

Sega Saturn was gewoon de shit daar kon de snes niet tegen op en toch verloor die:treuren:

De roze Speedo

klopt ja! het zou DE spelcomputer moeten worden, je kon zelf je games verder spelen in je joystick onderweg..

Ik wilde m kopen, had al de Sega 16 bit, jaren speel plezier van gehad..
Toch maar even gewacht en uiteindelijk gegaan voor de Nintendo 64..

Gelukkig maar want volgens mij zijn er maar 30 games voor uitgebracht en hebben die niet meer dan een paar maanden in de winkel gelegen:o

De Dreamcast was van ruim na de N64. Jij zal de Saturn bedoelen, dat was inderdaad een bout console van heb ik jou daar.

De Dreamcast was de shit, maar verkeerd getimed uitgebracht en slecht gemarket, waardoor iedereen op de PS2 wachtte. Ikke niet natuurlijk, want Sega is baas.

HD DVD :)

edit:

hoofdletters worden automatisch klein :S

De Supersmoker!

De dubbele dildo is ook nooit van de grond gekomen..

Internet.

Auto's met waterstofmotor rijden nog steeds niet in grote getalen.

de kilometerheffing is geen product maar wel geflopt :D

De Nexus one van Google... Grootste fout dat ze hebben gemaakt is de smartphone enkel via webwinkels te verkopen in de VS...

Terug
Naar boven