Kalasjnikov Cool Novice Lid sinds 31 mei 2012 Berichten 186 Waardering 1 Lengte 1m70 Massa 87kg Vetpercentage 13% 7 apr 2014 #21 Hoe zit het met risico's in pec? Veel aders, zenuwen die er langs lopen?
Buffert Advanced Bodybuilder Lid sinds 6 okt 2013 Berichten 959 Waardering 31 Lengte 1m84 7 apr 2014 #22 CobyBE zei: Aangezien 0,8x40 niet abnormaal is voor quad had ik niet verwacht dat het bij de druppel dan wel zo'n ramp zou zijn Komt je met x25 wel diep genoeg? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Maar je druppel is toch wel een stuk kleiner dan je quad Met x13 kom ik al diep genoeg.
CobyBE zei: Aangezien 0,8x40 niet abnormaal is voor quad had ik niet verwacht dat het bij de druppel dan wel zo'n ramp zou zijn Komt je met x25 wel diep genoeg? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Maar je druppel is toch wel een stuk kleiner dan je quad Met x13 kom ik al diep genoeg.
valon Dutch Bodybuilder Lid sinds 10 sep 2007 Berichten 594 Waardering 70 Lengte 1m81 Massa 104kg Vetpercentage 10% 7 apr 2014 #23 Kalasjnikov zei: Hoe zit het met risico's in pec? Veel aders, zenuwen die er langs lopen? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Pecs vind ik meest ideale plek. 2 handen om te aspireren, voelt er niks van en nog nooit een ader of zenuw gehad.
Kalasjnikov zei: Hoe zit het met risico's in pec? Veel aders, zenuwen die er langs lopen? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Pecs vind ik meest ideale plek. 2 handen om te aspireren, voelt er niks van en nog nooit een ader of zenuw gehad.
Kalasjnikov Cool Novice Lid sinds 31 mei 2012 Berichten 186 Waardering 1 Lengte 1m70 Massa 87kg Vetpercentage 13% 7 apr 2014 #24 valon zei: Pecs vind ik meest ideale plek. 2 handen om te aspireren, voelt er niks van en nog nooit een ader of zenuw gehad. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Best met insulin spuitje of is dat te kort?
valon zei: Pecs vind ik meest ideale plek. 2 handen om te aspireren, voelt er niks van en nog nooit een ader of zenuw gehad. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Best met insulin spuitje of is dat te kort?
M MikieB Huge Freak Lid sinds 22 feb 2013 Berichten 7.212 Waardering 560 Lengte 1m90 Massa 113kg 8 apr 2014 #25 valon zei: Pecs vind ik meest ideale plek. 2 handen om te aspireren, voelt er niks van en nog nooit een ader of zenuw gehad. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Enige nadeel vind ik dat er niet zoveel ingaat voor m'n gevoel. Durf zelf iig niet verder dan 1 ml per pec te gaan.
valon zei: Pecs vind ik meest ideale plek. 2 handen om te aspireren, voelt er niks van en nog nooit een ader of zenuw gehad. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Enige nadeel vind ik dat er niet zoveel ingaat voor m'n gevoel. Durf zelf iig niet verder dan 1 ml per pec te gaan.
valon Dutch Bodybuilder Lid sinds 10 sep 2007 Berichten 594 Waardering 70 Lengte 1m81 Massa 104kg Vetpercentage 10% 8 apr 2014 #26 MikieB zei: Enige nadeel vind ik dat er niet zoveel ingaat voor m'n gevoel. Durf zelf iig niet verder dan 1 ml per pec te gaan. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... klopt, heb nu 2ml test e erin gedouwd maar heb toch een een flinke bobbel. (lijkt t alsof ik nog een beetje pecs heb)
MikieB zei: Enige nadeel vind ik dat er niet zoveel ingaat voor m'n gevoel. Durf zelf iig niet verder dan 1 ml per pec te gaan. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... klopt, heb nu 2ml test e erin gedouwd maar heb toch een een flinke bobbel. (lijkt t alsof ik nog een beetje pecs heb)