MuscleMeat

Welke is de beste sitcom ooit?

Peiling Peiling Welke is de beste sitcom ooit?

• Totaal stemmers
    97
hehehe, je noemt friends simpel en hebt zelf allo allo op 3..?

(Vind trouwens zelf beide serie's ook erg leuk, maar friends had zeker zn charme..)
Dat jij Allo Allo simpel noemt zegt genoeg... had super plot, super acteurs, super thema enz enz.

Alleen gaat het niet alleen om de humor... die overigens veel beter was dan friends. Amerikaanse humor haalt het imo zelden van Britse, MWC was een van de uitzonderingen daarop.

Maar het is natuurlijk allemaal erg persoonlijk.

Op nummer 1 The Office(de echte..), was te belachelijk
Op nummer 2 Scrubs
Op nummer 3 Married with children

Married with children is wel 1 van de toppers die ik zelf ook leuk vind (zijn zat andere toppers natuurlijk, maar volg die gewoon neit).

Vind "The king of Queens" ook echt top :P

That 70 Show vind ik op dit moment het leukst om te zien. Roseanne vind ik trouwens ook altijd wel leuk om te zien :)

Married with children is wel 1 van de toppers die ik zelf ook leuk vind (zijn zat andere toppers natuurlijk, maar volg die gewoon neit).

Vind "The king of Queens" ook echt top :P

Ja jammer dat die er niet bij staat ! Die vind ik ook echt super

Friends, maar 3rd rock from the sun vind ik ook wel lache.

allo allo vind ik geniaal
couples is wel geinig

• Topic Starter Topic Starter
Allo' Allo' is inderdaad leuk. :)

Laatst bewerkt:
1) married with children Geen twijfel:D
2) allo allo
3) friends
4) that 70's show

Pffff, kan niet kiezen. Mis alleen wel "King of Queens" in het rijtje.

Alleen gaat het niet alleen om de humor... die overigens veel beter was dan friends. Amerikaanse humor haalt het imo zelden van Britse, MWC was een van de uitzonderingen daarop.

Maar het is natuurlijk allemaal erg persoonlijk.

Volkomen akkoord. Al kan ik wel genieten van sommige Friends afleveringen.

Beste sitcoms ooit moeten dan wel BOTTOM en BLACKADDER zijn, voor mij persoonlijk. Ook het eerste seizoen (het 2de ook maar in mindere mate) van THE LEAGUE OF GENTLEMEN was super.
Verder vond ik als kleine puber KEEPING UP APPEARANCES en SOME MOTHERS DO 'AVE 'EM ook wel vet lachen, maar dat ben ik nu wel ontgroeid.

Brits, Brits en nog eens Brits, dus!!!

Van de aanwezige lijst, stem ik zonder twijfelen op Married with children.

Ik mis King of Queens ook in het rijtje.

Heb op Married With Children gestemd, maar vind Friends ook een super serie! Maar Al Bundy is gewoon een held :D

allo allo, dad's army, fawlty towers, bottom!!

en ik haat friends...daarom vote ik married with children:D

Britse humor > Amerikaanse humor

the young ones?

Terug
Naar boven