XXL Nutrition

Welke is de beste sitcom ooit?

Peiling Peiling Welke is de beste sitcom ooit?

• Totaal stemmers
    97
Er zitten wel meerdere goeie tussen, According to Jim, Allo Allo, 3rd Rock from the Sun, Fawlty Towers maar ik heb toch maar gekozen voor Married With Children.
'Bottom' is nochthans ook super!!

Ik kom aan 9, en dan nog staat m'n top 3 er niet bij.

17 hier:)
Dat zou in ieder geval een betere indicatie geven over de betere sitcom, als we ook wisten welke we allemaal gezien hebben.
Zo krijgen de kleine, doch goede sitcoms een eerlijke kans.

Absolutely Fabulous, Monty Python en de Young Ones horen er ook bij wat mij betreft. Dat nog niemand op een geweldige serie als Keeping up apearances heeft gestemd, dat Faulty Towers nog maar 1 stem heeft gekregen en dat bagger als Friends er 20 krijgen zegt meer over dbb dan over de sitcoms zelf ben ik bang :(

Absolutely Fabulous, Monty Python en de Young Ones horen er ook bij wat mij betreft. Dat nog niemand op een geweldige serie als Keeping up apearances heeft gestemd, dat Faulty Towers nog maar 1 stem heeft gekregen en dat bagger als Friends er 20 krijgen zegt meer over dbb dan over de sitcoms zelf ben ik bang :(

Get off your high horse.

Ik vond Friends altijd heerlijke ontspanning. Trouwens, ik ga er nu naar kijken. :D

Fawlty towers is trouwens ook geniaal. Jammer dat er maar twaalf afleveringen van gemaakt zijn.

Allo Allo, Engelse humor is niet te evenaren.

Terug
Naar boven