XXL Nutrition

Welke is de beste sitcom ooit?

Peiling Peiling Welke is de beste sitcom ooit?

• Totaal stemmers
    97
Geen, het is allemaal troep.

my wife and kids

THE KING OF QUEENS!!! Heb pas alle afleveringen/seizoenen gedownload...

coupling
soms beetje simpel
maar meestal wel hilarisch

That 70's show

The King Of Queens!!!!

Wel moeilijk maar that 70s show, scrubs, friends en seinfield zijn allemaal series die ik op dit moment kijk. Jaja scrubs is er ook weer op net 5!

Dan heb je de andere gewoon niet allemaal gezien, no way dat friends wint van de anderen. Stelletje overbetaalde flauwe grappenmakers met slecht plot in zwaar overgewaardeerde soap gemaakt voor simpel volk. Maar dat is mijn mening :p

My thoughts exactly ;)

1.3rd Rock from the Sun

2.Married... With Children

3.That 70's show

zou niet echt kunnen kiezen maar vind 'two and a half men' ook wel noemenswaardig

The fresh prince
Married with Children
The Blackadder

Wtf is dit voor gebrek aan respect voor Seinfeld man. Damn geniale serie. Friends... friends?? **** FRIENDS!! Damn, as the world turns met slechte grappen man. Friends... pfff... Sentimenteel gezever.

Seinfeld = altijd hetzelde..

Ja dat is elke sitcom. Seinfeld is altijd grappig, damnit!

Ik denk dat velen ook gewoon stemmen op die enige of 1 van de weinige goede sitcoms die ze kennen.

Als je hen ook eens vraagt hoeveel sitcoms ze uit die lijst werkelijk gezien hebben, dan zal dat gemiddeld zo'n 5 series zijn.

Married with children is geweldig.

The king of queens kijk ik ook elke dag, prachtige serie.

Ik denk dat velen ook gewoon stemmen op die enige of 1 van de weinige goede sitcoms die ze kennen.

Als je hen ook eens vraagt hoeveel sitcoms ze uit die lijst werkelijk gezien hebben, dan zal dat gemiddeld zo'n 5 series zijn.

Ik kom aan 9, en dan nog staat m'n top 3 er niet bij.

Terug
Naar boven