AndroidHealthClinic

Welke is nou beter brinta of ...

ronald.ot

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Vraagje !!

Ik heb gezocht maar kan er maar geen duidelijk antwoord op vinden

Wat is beter >> Brinta ?? of Ultra fine Oats van body en fit

Ik vind een shake in de ochtend met 30 gram whey 300 ml melk en 40gram Brinta al dik genoeg snel shaken en zuipen

Word die oats dikker of juist dunner

Welke kwaliteit is beter van de 2 ...

Alvast bedankt allemaal

krijgen we nu elke dag een brinta topic?

whatever suits you.

• Topic Starter Topic Starter
nee niet maar ik hoef maar 2 antwoorden en ja ik heb echt gezocht.....

ut suits me allebij maar ik kan in de ochtend al zo moeilijk wat naar binnen krijgen en zou het liefst 100gram Brinta naar binne werken maar krijg dat niet gedaan vandaar dat ik graag wil weten welke dikker word...

Als je rolled oats neemt of havervlokken wordt het niet zo stijf. Met ultra fine heb ik geen ervaring.

niet moeilijk doen, als het te dik is gooi je er gewoon wat meer vocht bij..

Van brinta kan je ook ultra fine oats maken.

ja dat snap ik gooi ik het wel in de blender maar 1kg Brinta is al bijna net zo duur als oats dus hier maak ik dus uit dat oats iets minder papperig is .. :)

Brinta zijn oats.

gezien er 6gram vet in de oats zit (100 gr) Brinta 2.. kan ik nog wel is een x een zak bestellen kom eigenlijk net wat vetten te kort in me dieet

als je het toch in een blender gooit kan je ook gewoon rolled oats van Hahne kopen.
Blauwe pakken in de super van 39 cent pet pak va 500 gr.

Brinta wordt erg dik, bij oats valt dat reuze mee. Havermout (de al dan niet goedkope versie) mengt wat minder en wordt dus ook minder dik, tenzij je het een tijd laat staan. Gooi je de boel in de blender dan zal het al met al een stuk minder schelen denk ik.

Havermout is beter.

Ultra fine oats is idd minder dik door je shake. Zou voor die gaan.

zit altijd aan de dunne met die ultra fine oats...

ultra fine oats wordt wel dunner maar krijgt een rare structuur vind ik, het voelt heel droog of iets wat er oplijkt. Ik zou gewoon brinta nemen rond de 70 gram ;)

Er is geen beter of slechter, kijk gewoon naar de voedingswaarden en wat het beste in je schema past, wat je handiger vindt enz.

Havermout,dat is iets groffer,tik ik zo aardig wat van weg sochtends.
Ik zou ook nog wat koud water door je shake doen wordt het ook iets minder dik;)

ja ik doe nu gewoon 400ml water en 100ml water en dan is het wel te doen bedankt voor de feedback allen..

Terug
Naar boven