XXL Nutrition

Welke is nou beter brinta of ...

Als je brinta lekker vindt is brinta beter, en vice versa..

Drogreden Michiel. Het gaat niet om wat lekkerder is het gaat om wat beter is voor je lichaam en met name je doelen.

Havermout bevat geen gluten en heeft betere EKV verhouding. Brinta is tarwe, Havermout is haver.

Haver > Tarwe.

Drogreden Michiel. Het gaat niet om wat lekkerder is het gaat om wat beter is voor je lichaam en met name je doelen.

Havermout bevat geen gluten en heeft betere EKV verhouding. Brinta is tarwe, Havermout is haver.

Haver > Tarwe.
Ok bro

Ga maar lekker terug naar je jaren 80 paleo dieet met je gluten en je ekv verhouding

Ik ben ook wel benieuwd welk wetenschappelijk bewijs er is dat tarwe minder goed zou zijn dan haver. Mensen leggen altijd teveel nadruk op 1 onderdeel van de voeding terwijl het over het totale plaatje gaat.

Bambix babypap ftw ;) (Rijstproduct)
Aangemaakt met friso standaard 3 groeimelk babyflesvoeding en whey :)

gewoon opdrinken voor het dik wordt....

zit altijd aan de dunne met die ultra fine oats...

same .. overgestapt op brinta en nergens last meer van :)
dan wordt het maar wat dikker..dan gooi je er toch gewoon nog wat water/melk bij.
je moet hem gewoon niet te lang laten staan dat is de truc van brinta.

ik blend 4 scheppen Brinta met 8 scheppen havermout droog (meer is nefast voor mijn blender) en sla deze op in een pot . 3 maal daags neem ik 350ml volle melk met 7 a 8 grote soeplepels((ong100gr) van die mix met 3 scheppen cacao en 1 grote theelepel pindakaas . gewoon in de shaker even schudden en drinken maar en dit gaat redelijk vlot . gewoon niet te lang laten staan .

Net zoals de voedingswaarde van chocola spontaan verandert als je 1 blokje van een reep afbreekt, veranderden alle eigenschappen van granen ook als je ze fijn maalt.
Het hangt er dus vanaf wat je doelen zijn.. als je cut zou ik brinta pakken, in de bulk UFO, en als je op onderhoud traint rolled oats.

hey Dude,

jij bent goed bezig met die oats.
dat doe ik ook al jaren.
veel eiwit...licht verteerbaar en goed mee te nemen.
ik doe er wel gewelde abrikoos doorheen...
die gaat natuurlijk wel eerst in de blender.
gezond eten waar je lekker ripped van wordt.
Trouwens....ik gebruik geen eiwitshake of zo er doorheen.
Daar krijg je spek van op je botten.

Paul

Pas op man, abrikoos zit suiker in. Voor je t weet ben je dik en vallen je spieren eraf

Terug
Naar boven