Fitness Seller

Welke kuur is beter ??

abel1977

Novice
Waardering
0
Beste iron fanaten,

heb de volgende vraag omdat ik hier tegenstrijdige berichten over lees op dit forum.
Ik wil binnenkort een 10 weekse kuur starten met sust250 (500mg p.wk) & deca (400mg p.wk). Van sust250 weet ik dat het niet zoveel vocht vasthoudt als test enth. toch zie ik reacties van anderen die test enth. boven sust250 plaatsen en ook nog in een stack met EQ.
De argumenten die ik na goed zoeken vooral lees is dat test enth. stabieler is voor je spiegels maar als je sust250 2 x p.wk injecteert (2x250mg) met als interval 3 dagen dan heb je de korte esters toch getackeld en blijven je spiegels toch gelijk ?? Of zijn er andere ervaringen die men met tust enth. hebben in vergelijking tot sust250 ? Deel deze dan aub.

By the way..train nu 8 jaar naturel met goed eten waarbij ik eerlijk gezegd de laatste 5 jaar pas serieus eet/train. Zit al één jaar aan mijn plafond vandaar de kuur. (heb in het verleden 1x dbol gekuurt maar heb het maar 4 weken gebruikt om de lever niet te belasten)
1.88m
97kg
bench 115kg
27 jr.
squat 155kg

En voordat er mensen zijn die zich "zorgen" ;) maken over mijn training/voeding: Ik train 5x p. wk met 2 dagen max. achter elkaar dan rust. Reps tussen de 6-8 als ik bulk en tijdens cutten doe ik meer reps van 8-12 met lichtere gewichten. Eten: 2,5 gr. whey per kg. en eet 6 x per dag (doe ik nu al jaren en dit is het beste anabool dat er is) Geldt ook voor water drinken trouwens.

Laatst bewerkt:
2x in de week injecteren zorgt idd voor aanzienlijk stabielere bloedwaardes.

Toch denk ik dat Test. Enth. (frontloaden of kickstart met Test. Prop.) voor een net iets stabielere bloedwaarde zorgt. :)

• Topic Starter Topic Starter
Dank voor je reactie J.. Maar mag ik vragen waarom je dat denkt want ik wil feiten horen of onderbouwingen zien (link ?) ;)

Omdat Sust. 4 esters heeft met verschillende halfwaarde tijden. Ookal injecteer je die 2x per week, de spiegel zal nooit zo vlak zijn als die van een 1 ester.

Heb ff niet 1,2 3 een grafiekje bij de hand hiervoor.

Hij doet ook nog die deca, die komt ook weer net op een ander moment vrij. Het zullen dan 3 injecties worden denk ik 1x deca 2x sust. Alleen al daardoor en door het enorme verschil in halflife en de fluctuaties bij de sust krijg je het moeilijker om alles stabiel te houden dan wanneer het deca/test was.

Verder moet ik ook in gebreken blijven met grafieken en ik ben te lui om er zelf een te tekenen. Aangezien MrJ meer bekend is met i-net zal hij er vast nog wel een vinden :)

MrJ zei:
Omdat Sust. 4 esters heeft met verschillende halfwaarde tijden. Ookal injecteer je die 2x per week, de spiegel zal nooit zo vlak zijn als die van een 1 ester.

Heb ff niet 1,2 3 een grafiekje bij de hand hiervoor.
Om met sus een vlakke spiegel te krijgen zal je elke dag moeten injecteren hetzij 100mg__150mg__200mg__250mg per dag.
Dit is de beste manier om de susu te zetten, maarja je moer er wel iets voor over hebben.

Terug
Naar boven