AndroidHealthClinic

Welke kuur past het beste bij mij?

jaaswa

Novice
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
95kg
Vetpercentage
7%
Hallo heren,

Ik train al 5 jaar waarvan 3 serieus. Ben beginnen op 95 kilo en weeg nu 122. Mijn vooruitgang gaat nu niet meer zo snel en wil graag een kuur nemen. Ik ben 22 jaar 200 cm lang en mn bf is denk ik rond de 15%. Eet dagelijks 4500 ckal. Wat zal voor mij een goede kuur zijn? Ik wil geen orals! Heb verder nog nooit een kuur genomen dus hoop ik met jullie ervaring aan een goede kuur te beginnen.

Hallo heren, Ik train al 5 jaar waarvan 3 serieus. Ben beginnen op 95 kilo en weeg nu 122. Mijn vooruitgang gaat nu niet meer zo snel en wil graag een kuur nemen. Ik ben 22 jaar 200 cm lang en mn bf is denk ik rond de 15%. Eet dagelijks 4500 ckal. Wat zal voor mij een goede kuur zijn? Ik wil geen orals! Heb verder nog nooit een kuur genomen dus hoop ik met jullie ervaring aan een goede kuur te beginnen.

Als je even rondkijkt op diverse fora dan zal je merken dat er steeds opnieuw 1 kuur opduikt die aangeraden wordt als DE eerste kuur. Daar hoef je niet ver voor te zoeken...

Het feit dat je dat niet weet geeft aan dat je je nog niet verdiept hebt in de materie. Dit in combinatie met je VP van 15 % doet mij vermoeden dat je best nog wat wacht met kuren.

Mocht je toch per se aan de juice willen. De wonderbaarlijke eerste kuur bij uitstek is 500 mg test e per week.

kijk das nog ns n binnenkomer
welkom op dbb...
Stel je ff voor...
of kom gelijk ter zake ja-AS-wa

• Topic Starter Topic Starter
Als je even rondkijkt op diverse fora dan zal je merken dat er steeds opnieuw 1 kuur opduikt die aangeraden wordt als DE eerste kuur. Daar hoef je niet ver voor te zoeken...

Het feit dat je dat niet weet geeft aan dat je je nog niet verdiept hebt in de materie. Dit in combinatie met je VP van 15 % doet mij vermoeden dat je best nog wat wacht met kuren.