AndroidHealthClinic

welke kwark?

AH Biograde Magere kwark

10/3/0.1

Same here, de beste magere kwark van de appie qua voedingswaarden. Al geloof ik niet dat een gram meer of minder gigantisch verschil maakt. Had eerst die goedkopere bakjes maar daar is er altijd wel eentje bij die in de tas kapot gaat waardoor ze allemaal onder de shit zitten.
Grappig trouwens hoe ik kwark in het begin gruwelijk smerig vond en het nu in de avond zelfs lekker vind. Am i alone in this one? :)

die van de aldi vind ik niet te vreten zo droog, ik neem die van carrefour of van colruyt die lepel ik nog wel makkelijk binnen

Same here, de beste magere kwark van de appie qua voedingswaarden. Al geloof ik niet dat een gram meer of minder gigantisch verschil maakt. Had eerst die goedkopere bakjes maar daar is er altijd wel eentje bij die in de tas kapot gaat waardoor ze allemaal onder de shit zitten.
Grappig trouwens hoe ik kwark in het begin gruwelijk smerig vond en het nu in de avond zelfs lekker vind. Am i alone in this one? :)

In het begin vond ik het altijd wel te eten, nu kijk ik er elke dag naar uit:D
Same voor mijn havermout s'ochtends, elke dag weer een feestje:thumbup:

Aldi etcetera inderdaad niet te vreten, magere kwark van ah, zaanse hoeve vind ik het best te eten zonder toevoegingen. Wel wat duurder.

En als je het nou eens omrekent dan ?

500 gram zit tussen de 35 en 40 gram eiwit in, bovendien van een lagere kwaliteit.

Als je het vergelijkt met whey perfection van B&F is het nagenoeg net zo duur waarschijnlijk ;)

Franse magere kwark 500G 40G EW
zeker niet lagere kwaliteit !!

Je gaat je kwark toch niet weglaten voor je whey perfection...

Je gaat je kwark toch niet weglaten voor je whey perfection...

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Bovendien klinkt het alsof jij denkt dat kwark een eerste levensbehoefte is.

Het ging mij erom dat sommigen net doen alsof het heel goedkoop is om je eiwitten binnen te krijgen door kwark te eten.

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Bovendien klinkt het alsof jij denkt dat kwark een eerste levensbehoefte is.

Het ging mij erom dat sommigen net doen alsof het heel goedkoop is om je eiwitten binnen te krijgen door kwark te eten.

50 cent voor 55 gram eiwitten (kwark van aldi). Doet een shake het zoveel goedkoper?

eerste levensbehoefte ? laat me niet lachen man

kwark is idd ook goedkoop...

Ik beweer niet dat een shake goedkoper is, ik denk alleen dat het omgerekend niet veel duurder is. Kwark is geen supergoedkoop supervoedsel.

Bovendien schijnen sommigen die van de Aldi niet lekker te vinden ;)

Ik beweer niet dat een shake goedkoper is, ik denk alleen dat het omgerekend niet veel duurder is. Kwark is geen supergoedkoop supervoedsel.

Bovendien schijnen sommigen die van de Aldi niet lekker te vinden ;)

Niets is supergoedkoop supervoedsel maar de combinaties van een eetschema doen het. En kwark is net als een een whey shake een goede aanvulling.

Terug
Naar boven