AndroidHealthClinic

Welke Manier ?

koelkikker

Cool Novice
Waardering
0
Op welke manier traien de meesten van julie? Ik bedoel met een trainingsmaatje?? Of train je liever alleen?? Of train je thuis?

Ben wel benieuwd???

Ik train in mijn eentje. Vind ik wel relaxt. Vroeger trainde ik met mijn broer maar die ouwehoerde nogal veel :) . Het is wel zo dat ik bij sommige oefeningen zoals benchpress een spotter inschakel. Het bevalt me tot nu toe goed.

Ik train meestal met een maat. Soms wel eens alleen.

ik train in de gym en ik heb niet een echte trainingsmaat, maar ik ken heel veel gasten die er trainen en die helpen me als ik een spotter nodig heb.

thuis, en 1x pw ergens anders met een kameraad erbij

Ben ooit begonnen met een collega, alleen had ik er nooit aan begonnen, leek me nogal saai.
Maar die gooide er al snel met de pet naar, had geen zin in schemas en uiteindelijk kapte hij er mee.
Nu train ik dus alleen en het bevalt me prima.
Gewoon lekker doen waar jij zin in hebt, geen gehaast en geen meningsverschillen.
Aan de andere kant zou ik best wel weer eens een maatje willen hebben, voor sommige dingen is het gewoon erg makkelijk om een spotter te hebben.
En om nou constant aan mensen te vragen om mij te spotten terwijl ze zelf al druk bezig zijn zie ik ook niet zitten (afgezien van de zware sets natuurlijk)
Het heeft voor en nadelen, uiteindelijk DENK IK dat je alleen het beste af bent.

Ik train op een sportschool. Geen trainingspartner jammer genoeg.
Af en toe train ik wel met iemand mee op een andere sportschool.
Motiveerd wat meer vind ik.

Purple zei:
Ik train op een sportschool. Geen trainingspartner jammer genoeg.
??? Ik dacht dat ze voor jou wel in de rij lagen! :D

maar on-topic: alleen. Kan ik alles snel afwerken. Alleen voor de laatste squat set vraag ik wel iemand om te spotten.

Laatst bewerkt:
Ik vind persoonlijk dat je met een trainingsmaatje beter af bent. Maar nogmaals dat is mijn persoonlijke mening :)

Ik train alleen, maar zou het liefste met nog iemand trainen, maar niemand die ECHT interesse heeft om te trainen van me vrienden of mensen die ik ken.. :(

Alleen, precies zoals ik het graag heb :) Als ik een spotter nodig heb is er altijd wel iemand bereidt te helpen.

Danaq zei:
??? Ik dacht dat ze voor jou wel in de rij lagen! :D

maar on-topic: alleen. Kan ik alles snel afwerken. Alleen voor de laatste squat set vraag ik wel iemand om te spotten.
Nee bij ons in de gym zijn ze niet zo fanatiek. Je moet er wel van op aan kunnen. Iemand met hetzelfde doel zou fijn zijn om mee te trainen. Met spotten heb ik wel hulp... Meestal eigenaar van de Gym.

Purple zei:
Nee bij ons in de gym zijn ze niet zo fanatiek. Je moet er wel van op aan kunnen. Iemand met hetzelfde doel zou fijn zijn om mee te trainen. Met spotten heb ik wel hulp... Meestal eigenaar van de Gym.
vooral met squatten zeker :D

alleen, zonder spotter. (indien nodig schiet ik wel even iemand aan).

Train meestal met een maat, maar soms ook alleen. Voor spotten gewoon even iemand lastig vallen :)

Ik train thuis, vind ik wel gemakkelijk want dan kan ik trainen wanneer ik wil.
Vorig jaar 7 kg gepakt door thuis te trainen..enigste probleem is dat mijn motivatie rapper weggaat als ik thuis train en bepaalde oefeningen kan ik niet doen thuis...zodus als het mij eventjes beu is ga ik met maat mee naar sportschool, na een tijdje terug thuis,leuke afwisseling.

alleen, soms zou het wel handig zijn voor die laatste zware herhalingen
maar er is altijd wel een bereidwillige helper aanwezig...

train alleen en thuis.
nu ik zwaarder in gewichten ga ben ik wel aan het nadenken over een sportschool en maybe trainingsmaatje. maar waar vind je nog zo'n fanatieke gek als mezelf :S

Ik train alleen, maar train liever met een partner, motivatie is groter en je kan weer wat zwaarder gaan...

Terug
Naar boven