Fitness Seller

Welke Manier ?

Momenteel in mn eentje...mn trainingsmaatje is langdurig uitgeschakeld :(
Trainingsmaatje is naar mijn mening beter...zeker als je ongeveer op
hetzelfde niveau zit, probeer je de sterkste/grootste te zijn

Alleen, eerst zat ik er met 5 andere maten erop maar die zijn allemaal gekapt, hadden ook vaak andere tijden wegens school. Binnenkort komen weer een paar maten erop die ik naar de sportschool heb gemotiveert. :P Maarja ben wel gewend om alleen te trainen, eigen tijden te bepalen, etc.

Heb wel een maatje, maar die heeft nog altijd meer interesse in bier en wietbommen. Ga dus vaak alleen, en ken genoeg mensen in de gym, dus als ik hulp nodig heb dan roep ik even :D

Merk wel dat ik met een spotter in mijn nek beter presteer. Gewoon om dat je dan de zekerheid hebt dta die laatste rep ook nog goed zal gaan en omdat je jezelf wat meer opjut.

ik train thuis, alleen dus

Train ook altijd alleen, vind ik wel relaxed eigenlijk, zelf tijden bepalen.
Ik heb ook geen stok achter de deur nodig ofzo.

Het lijkt me ook vrij moeilijk om iemand te vinden die net zo gemotiveerd/gedisciplineerd is als dat je zelf bent, en die ook op dezelfde tijden kan trainen.
Misschien dat ik naar een andere sportschool moet, met wat meer gelijk gestemden?

meestal alleen, maar ga altijd op dezelfde dagen als een andere gast en dan helpen we elkaar gewoon altijd als we elkaar nodig zijn (btw. die gast is erg huge en bankdrukt met 200+ en moet soms dus echt alert zijn)

ben altijd mee met 2 vrienden, dus heb 2 spotters, maar die doen soms wel hun eig ding, ik hou me meer aan prog

Ik train nu nog thuis in m`n eentje...maar binnenkort ga ik hardcore pompen bij Kneet`s. :D

train vaak alleen. trainde voorheen met een maatje. Dit ging erg goed. We waren beide super gemotiveerd. Het voordeel is dat je elkaar motiveerd en als de ene geen zin heeft in trainen dan kan de andere hem overhalen toch te gaan (mestal door het woord "Mietje" te gebruiken :P) Ook kan je elkaar helpen bij de laatste herhalingen en het breekt tevens de rustpauzes dooe goede gesprekken te voeren. Nu train ik weer alleen. Dit heeft ook voordelen. je kan je super concentreren en je eigen tijd indelen. tevens gaan de oefeningen niet onderdoor aan de vele "mannen" praat :)

Train samen met een collega. Wij zijn allebei net zo ziek in ons hoofd wat betreft training.
Dat motiveert enorm.

met m'n broertje, gaat prima. Een spotter is een must imo.

train alleen thuis, laatste rep met hulp van mijn zoon ;)

train liever met 2 dan is er concurentie en kan ik meer aan omdat ik niet wil onderdoen, dat is het voordeel van een sterkere trainingsmaat

In mijn eentje

Train ook samen met m'n broertje. Valt goed mee, kerel weet juist wanneer en hoe ie moet helpen, alleen kan ie niet motivere (weet wel roepen van: trut! allez nog ene! ...enz). het zit er niet in, ofwel heeft ie bang dat ie dan een halter tegen z'n kop krijgt :D

Train alleen, heb hier al eens een topic over geopend: Vriendinnen mee laten trainen is zeeerrrrr irri, elke keer weer die k*tsmoezen moeten aanhoren waarom ze nou weer niet kunnen trainen..BAH!

Ik train op de sportschool en meestal alleen.
Wel vaak met iemand getraint maar die houden het nooit zolang vol. De rest die bij ons trainen zijn niet zo gemotiveerd, dus dan schiet het ook al niet op. Samen trainen is wel relaxter, zeker bij bepaalde oefeningen. Maar alleen gaat het meestal wel sneller.

Terug
Naar boven