wheres038
Cool Novice
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 15%
Vind ik er gewoon mooi uitzien. Ik heb nu beetje 2 bezemstelen daar zitten dus ze mogen echt wel wat groter :’)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik er gewoon mooi uitzien. Ik heb nu beetje 2 bezemstelen daar zitten dus ze mogen echt wel wat groter :’)
Vind je gripkracht bij deadlifts of zwaardere rows als je sterker wordt ook belangrijk?Vind ik er gewoon mooi uitzien. Ik heb nu beetje 2 bezemstelen daar zitten dus ze mogen echt wel wat groter :’)
Ja, maar nu ervaar ik nog geen problemen met gripVind je gripkracht bij deadlifts of zwaardere rows als je sterker wordt ook belangrijk?
Als ik heel eerlijk ben zou ik nu vooral focussen op algehele massa. 82kg op onze lengte is wel weinig imo.
Als je sterker wordt in die oefeningen is het vrijwel zeker dat grip je zwakste punt gaat worden, en dat kan je voor proberen te blijven.
Dan zeg ik nogmaals, doe de "thick bar wrist roller".Vind ik er gewoon mooi uitzien. Ik heb nu beetje 2 bezemstelen daar zitten dus ze mogen echt wel wat groter :’)